• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Fundarn

Breitling
Viss skillnad i kontext och syfte kan jag tycka men each to his own såklart :)
Håller verkligen med, har växt upp med Heaton som en stor ikon, men att hålla på såhär i det allmänna rummet känns väldigt... Oskönt? Jag vet inte riktigt. Tycker till och med klockorna tappar sitt fina värde om man håller på att hora ut sig sådär med dem. Men så är inte jag någon som postar uppdateringar på instagram stup i kvarten heller, vissa kanske bara uppskattar uppmärksamheten? :)
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Sly med en 116759SARU och Dolph med en Bronzo
Sylvester-Stalonne-Pepsi-Rolex-GMT-with-Dolph-Lundgren-Panerai-Bronzo.jpg
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Håller verkligen med, har växt upp med Heaton som en stor ikon, men att hålla på såhär i det allmänna rummet känns väldigt... Oskönt? Jag vet inte riktigt. Tycker till och med klockorna tappar sitt fina värde om man håller på att hora ut sig sådär med dem. Men så är inte jag någon som postar uppdateringar på instagram stup i kvarten heller, vissa kanske bara uppskattar uppmärksamheten? :)
Kanske hade han det lite tufft under uppväxten och vill nu ge lite "in-your-face" tillbaks? Vet inte hur han hade det men alla de jag växte upp med som gick all-in på dataspel hade det inte direkt skitkul i övrigt under uppväxten.
 

Porsan

Efraim
2-Faktor
Kanske hade han det lite tufft under uppväxten och vill nu ge lite "in-your-face" tillbaks? Vet inte hur han hade det men alla de jag växte upp med som gick all-in på dataspel hade det inte direkt skitkul i övrigt under uppväxten.
Just grabbarna i NIP hade det nog inte så trist, reste ju världen runt och spelade inför storpublik och blev behandlade som vilka rockstjärnor som helst.
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Just grabbarna i NIP hade det nog inte så trist, reste ju världen runt och spelade inför storpublik och blev behandlade som vilka rockstjärnor som helst.
Jo men inte mellan 10-16 år. Det jag menar är att de som i de åren valde att satsa helhjärtat på dataspel inte alltid hade det skitkul i "verkliga världen". Kan ge en viss revanschlusta.
 

Fundarn

Breitling
Jo men inte mellan 10-16 år. Det jag menar är att de som i de åren valde att satsa helhjärtat på dataspel inte alltid hade det skitkul i "verkliga världen". Kan ge en viss revanschlusta.
Han var ishockey-spelare i tidig ungdom och hittade CS när han hade skadat ryggen och inte kunde spela på några månader (eller något i den stilen) så din teori går inte ritigt ihop här. Alla är helt enkelt olika i behov av uppmärksamhet och benägenhet att vika ut sig :)
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Han var ishockey-spelare i tidig ungdom och hittade CS när han hade skadat ryggen och inte kunde spela på några månader (eller något i den stilen) så din teori går inte ritigt ihop här. Alla är helt enkelt olika i behov av uppmärksamhet och benägenhet att vika ut sig :)
Ja då stämmer han inte in i det mönster jag syftade på.
 

RBJSWE

Cartier
James Corden, en komiker och talkshowsnubbe kör ett segment som heter carpool karaoke. Tycker själv det är rätt underhållande. Finns på youtube. Hursom, här i en AP Royal oak 41 mm.
ladda ned.png

orkar inte screenshota, så bilden tagen från nätet.
 

Karlssons

Omega
Såg just Trevor Noah: Afraid of the Dark. Visst är det en Panna han har på armen? Någon mer insatt kan säkert spika referens också.
(tyvärr hittade jag ingen bra bild)
trevor-noah-netflix-special.jpg
 
Topp