• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

Sitter på handleden på en utav tourens minst omtyckta spelare, Bubba Watson. RM Bubba Edition till de facila priset 8M SEK.


upload_2017-5-5_13-3-49.png
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Sitter på handleden på en utav tourens minst omtyckta spelare, Bubba Watson. RM Bubba Edition till de facila priset 8M SEK.


upload_2017-5-5_13-3-49.png

Trodde att de flesta älskade Bubba!
Nu är jag möjligen en smula subjektiv eftersom jag tycker att han är svinskön att följa (hans högerkristna utstrålning till trots).
 
Trodde att de flesta älskade Bubba!
Nu är jag möjligen en smula subjektiv eftersom jag tycker att han är svinskön att följa (hans högerkristna utstrålning till trots).
Absolut rolig att titta på med hans längd och udda sving men bland tourkollegor, domare och arrangörer är han inte speciellt omtyckt. Mycket gnäll på banorna när saker och ting inte går hans väg och skäller med jämna mellanrum ut sin caddie när han själv slår dåliga slag etc...
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Absolut rolig att titta på med hans längd och udda sving men bland tourkollegor, domare och arrangörer är han inte speciellt omtyckt. Mycket gnäll på banorna när saker och ting inte går hans väg och skäller med jämna mellanrum ut sin caddie när han själv slår dåliga slag etc...

Låter som mig på banan (undantaget att jag tvingas bära mina egna klubbor).
 

Krabbeluring

Cartier
Finns det något svensk politiker med vettig klocka (det borde det göra)?

Nog en fråga för andra tråden (Svenska kändisars klockor) - jag tror dock det tagit hus i helvetet om en svensk politiker hade mage att ha en klocka för mer än säg 10 000kr. Det hade blivit långa reportage där man jämför arbetslös mamma från Örebro som får leva på 12 000/månaden, när en girig politiker har en klocka för 50 000.

Kan se mig Aftonbladetartiklarna redan. "Han har flera månadslöner på armen √ Lyxpolitikern med lyxvanorna √ Drack öl på en tisdag √ "
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Har fått känslan att Milo nog tjänat mer stålar än Zlatan. Han verkar minst sagt rätt ekonomiskt smart, ovh duktig på sitt jobb (bäst?) :)
Det är såklart sagt med glimten i ögat och hänvisar snarare till att han följer Z runt. Han har garanterat gjort sig en hacka och "bäst" är ju relativt (och subjektivt) men Mendes har ju garanterat dragit in mer cash.
 
Topp