• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Internationella kändisars klockor

chgeorg

Omega
IMG_0219.PNG
Steve Harvey har en tråkig klocka under manchetten...
 

Man

Rolex
IMG_0035.PNG
IMG_0036.PNG
IMG_0037.PNG
Cameron Diaz spelar hjälplös bimbo i denna b-rulle men har iaf en snygg Sub i filmen. Bilderna lånade av det internationella nätet.
 

KJS79

Cartier
2-Faktor
Hehe, jo iofs är man sosse politiker eller liknande så kanske inte en Daytona är det bästa klockvalet med tanke på ens väljare. Men folk kan ju störa sig på alla möjliga för att dom har en dyr klocka. Lite missunnsamt kan jag tycka... :)
Vet att det finns de som tar illa vid sig när sossar råkar klä sig dyrt och det irriterar mig enormt. I Stefans fall exempelvis vet ju alla att han tjänar rätt bra och han lär nog inte fuska med skatten. I och med det har han gjort rätt för sig enligt ideologins alla tankar. Ingen mår ju bra av att pengarna som blir över ligger i en madrass nånstans.
 

lofgreno

Audemars
Vet att det finns de som tar illa vid sig när sossar råkar klä sig dyrt och det irriterar mig enormt. I Stefans fall exempelvis vet ju alla att han tjänar rätt bra och han lär nog inte fuska med skatten. I och med det har han gjort rätt för sig enligt ideologins alla tankar. Ingen mår ju bra av att pengarna som blir över ligger i en madrass nånstans.
Ja egentligen ska det ju inte spela nån roll. Men ju längre vänster du ligger politiskt, desto mer känsligt blir det ju tydligen. Jag bryr mig faktiskt inte...
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Ja egentligen ska det ju inte spela nån roll. Men ju längre vänster du ligger politiskt, desto mer känsligt blir det ju tydligen. Jag bryr mig faktiskt inte...
Vet inte riktigt.. I fallet med Löfvéns klocka var det ett gäng på högerkanten som skrek högst om dubbelmoral etc. Tröttsamt. Killen tjänar bra, klart han får köpa en Calatrava om han vill det. Men tyvärr var det ju inte så.
 

lofgreno

Audemars
Vet inte riktigt.. I fallet med Löfvéns klocka var det ett gäng på högerkanten som skrek högst om dubbelmoral etc. Tröttsamt. Killen tjänar bra, klart han får köpa en Calatrava om han vill det. Men tyvärr var det ju inte så.
Klart dom skriker om det. Ingår ju i det politiska spelet.☺ Det är nog bara inse. En stor massa tycker det är sjukt att lägga mer än 5k på en klocka. Att då lägga 20k - 80k sticker vissa i ögonen, så är det bara. Sorgligt men sant...
 
Topp