• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intervju med Archieluxury

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kom igen nu, det är som UNO pinnar det, det är ju en karaktär. Svinkul klipp, vi borde spela in en motvideo som hämnd. Tänk The Swedish Watch Collector med typ svenske kocken från mupparna som bas men med engelsk textning som råsågar Archie och hans ovårdade språk. Kan bli en episk youtube-battle! Nån kreativ som känner sig manad? :D
 

Cryssarn

Rolex
Kom igen nu, det är som UNO pinnar det, det är ju en karaktär. Svinkul klipp, vi borde spela in en motvideo som hämnd. Tänk The Swedish Watch Collector med typ svenske kocken från mupparna som bas men med engelsk textning som råsågar Archie och hans ovårdade språk. Kan bli en episk youtube-battle! Nån kreativ som känner sig manad? :D
skulle Archie förstå ironin i det hela då? :rolleyes:
 
Måste ge dig lite beröm som stod ut med honom. Och jo jag förstår att det är en "act" men ändå... han verkar bara så väldigt jobbig och repetitiv. Tyckte också att hans svar i din intervju var ganska bleka
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Intressant att han eftersöker content.
Resultatet av uteblivet content från intervjun ersätter han med regn, regn, vindrutetorkare, regn.... och fuckerzzz:banghead:
 

Marckus

Panerai
Är Archie en genomtänkt produkt av denna Pluta eller är han bara ambivalent och aningen schizo...
psycho_292.jpg
 

JakubL

Panerai
Professional Dealer
Hehe I would never on the world expect this name to be on klocksnack (meaning it in good way). I know Archie from the first beginning days on youtube although during the time I stopped watching his videos due to lack of time and his never ending active uploads. Nice to see the interview here, guy knows what is Patek for sure ;-)
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Kul med intervju och bra jobbat!

Men jag tycker archie är en pajas, karaktär eller ej. Kvittar vad man har på handleden om man beter och klär sig lika illa som honom. Han behöver en ny skjorta och klippning tycker jag.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Snubben verkar ju rätt trist privat men Archie skulle jag nog kunna ta en öl eller tjugo med.:D


Bra jobbat och hans lilla film var ju grym.
 
Bra jobbat, men hans film när han flamar dig är ju föör faan top-notch, bara grejen att spela in den medans han kör bild i regnet med vindrutetorkarna på är ju ren och skär konst!
 

UNO

Panerai
Bra jobbat, men hans film när han flamar dig är ju föör faan top-notch, bara grejen att spela in den medans han kör bild i regnet med vindrutetorkarna på är ju ren och skär konst!

Ärligt, jag är helt knäckt av just filmen med regnet, vindrutetorkarna, vattnet, ljusen.
Det är lite Taxidriver över det, jäkligt vasst att säga så mycket mer med hjälp av bilder.
 

lex

Omega
Tack för trevlig läsning!
Jag trodde han var den gapiga och skrikiga galningen även privat.
Jag följde Archie luxury på youtube ett tag... men han producerar så mycket content så jag orkade inte med så länge :)
Roligt att han dissade dig så hårt sen :)
 
Topp