• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intressant att en sådan darkhorse prisar som den gör..

hejo

Panerai
Kanske inte darkhorse om du inte syftar på färgen på tavlan.....
Dock är väl priset kanske lite i överkant trots fullset... Prutmån :)
 

Fabian

Patek
2-Faktor
för övrigt kul att han har så mycket inne! brukar oftast bara finnas 1-2 till salu. antar att det bara blir svårare och svårare att hitta klockor som matchar hans krav...
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Otroligt fin! Jag gillar Milgauss och tycker historien bakom den är intressant.

scanpic0049.jpg
 

Sond

Patek
En vanlig fullset går på runt 30-35. Denna är utanför min liga även om det finns ett tvåtavlat ex som lurar i vassen..

Om du skulle "ta dig råd", skulle du kunna använda den? Eller blir den bara en del av en samling? Personligen skulle jag gärna ta mig råd om möjligheten fanns. Men problemet är att den är FÖR fin. Den skulle bli liggande.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Håller med! 1019 är nog favorit vintage-Rollen. Framförallt just för att den är så lowkey. Tom. för folk med lite koll så kan den där gå under radarn som just en 'lite fetare Datejust'.

Grymt vacker, och det röda livar upp.

Men jag skulle vilja ha en 'non Tritium' tavla. Ännu ett snäpp coolare.

Kunde jag så skulle jag men just idag får någon annan kliva fram och bjuda på paketöppning.
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Att köpa den där och använda vore bara tokigt såvida man inte är ekonomiskt oberoende. Ur investeringsperspektiv så känns det som säkra pengar på banken. Dock är den kanske inte det lättaste att omsätta i pengar om bilen rasar helt...

Klart du ska ha den med dubbla tavlor Spencer66. Det är du värd. :)
 
Topp