joh.jonsson
Panerai
Jag har inte fått något bekräftelsemail. Har min beställning gått igenom? (min mail är väldigt lik användarnamnet btw)
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har inte fått något bekräftelsemail. Har min beställning gått igenom? (min mail är väldigt lik användarnamnet btw)
Vänligen maila [email protected]
Samma för mig har inte fått något bekräftelse mejl!!!Mailet studsade på den adressen.
skall vara [email protected]Samma för mig har inte fått något bekräftelse mejl!!!
skall vara [email protected]
Stämmer, ibland är vi lite väl snabba över tangenterna.
Eftersom fler stött på patrull kollar jag med kundtjänst imorgon!
Jag som gjorde direkbetalning fick en bekräftelsesida med medlemsnummer, samt att betalningen syns på kontot. Detta trots att något mail inte har emottagits.Men om man man inte fått bekräftelsemail, hur vet man om det funkat? Eller kom er IT försöka skicka om? Bara så man inte beställer en gång till och blir dubbelt.
Men om man man inte fått bekräftelsemail, hur vet man om det funkat? Eller kom er IT försöka skicka om? Bara så man inte beställer en gång till och blir dubbelt.
Vänligen maila [email protected]
Jag har fått ett bekräftelsemail. Där står det att jag skall betala till bankgiro bla bla bla trots att jag betalt med kort. Skall jag bortse från den instruktionen?
Har idag skickat ut band till er som betalat, riktigt kul!
Har idag skickat ut band till er som betalat, riktigt kul!
Inboxa mig eller maila [email protected] om ni har några som helst frågor!