• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intresse för klockor och att stöjda Barncancerfonden?

jabla

Sarlacc
Vem faan orkar ringa om man fått blaskan men inte perlonband? bara dåligt skött och anledning till att inte fortsätta sin prenumeration.
Saknar inte bandet men tycker ni skött det här dålig bortsett från bidraget till BCF.
 
Senast ändrad:

Erik1

Patek
2-Faktor
Märkligt att någon som slutat skriver på deras konto här. Skulle nog behövas bevis på BCF insättningarna med tanke på hur det har skötts, så inte pengarna gått åt med företagskortet på caféet..
 

Choppe

Rolex
2-Faktor
Fakturan är betald, perlonbandet samt två nummer är emottagna. Synd bara att jag fått två utskick med samma utgåva. Nåväl, bättre än ingenting.
 

jandan

Panerai
Väcker liv i denna tråden igen, jag upptäckte att det tydligen skall ha kommit ett nytt nummer
i mitten av Augusti. Inte för att tidningen är särskilt bra, men har man ändå betalt så...
Är det någon annan här på klocksnack som fått sin tidning?
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Väcker liv i denna tråden igen, jag upptäckte att det tydligen skall ha kommit ett nytt nummer
i mitten av Augusti. Inte för att tidningen är särskilt bra, men har man ändå betalt så...
Är det någon annan här på klocksnack som fått sin tidning?
Jag fick ingen tidning i augusti, sedan som du skrev så var den så värdelös så vet inte om det var någon förlust.
 

jandan

Panerai
Jag fick ingen tidning i augusti, sedan som du skrev så var den så värdelös så vet inte om det var någon förlust.
Men av någon anledning anser jag att om man betalt skall man väl ändå få den...
Och den första vi fick (nr7) var klart bättre än den senaste (nr8). Så nr 9 är kanske jättebra..... eller inte....
Och, ja, jag är smålänning !!!
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Men av någon anledning anser jag att om man betalt skall man väl ändå få den...
Och den första vi fick (nr7) var klart bättre än den senaste (nr8). Så nr 9 är kanske jättebra..... eller inte....
Och, ja, jag är smålänning !!!
Helt rätt, har man betalat så ska man få den. Har bara inte orkat bråka med de om det.
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Jag har fått ett nummer, men det var länge sedan nu. Dock varken perlonband eller faktura, så jag vet inte riktigt hur jag ska reagera.
 

R0B

Panerai
Jag fick ett nummer igår, två ex faktiskt. Har fått ett ex tidigare, för några månader sedan. Inget band. Känns väldigt sporadiskt. :)
 

jandan

Panerai
Jag mailade, och fick svaret "konstigt att du inte fått sommarnumret, jag skickar den till dig". Man undrar ju om det är satt i system att inte skicka ut tidningen?
Vi får väl se om det kommer någon tidning....
 

nissehult

Patek
2-Faktor
DSC_0718-01.jpeg
Titta på vad som väntade i brevlådan... Vilken succé-prenumeration! Tre nummer på 2+ år. Plaza Watch får WatchTime att verka som amatörer.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
DSC_0718-01.jpeg
Titta på vad som väntade i brevlådan... Vilken succé-prenumeration! Tre nummer på 2+ år. Plaza Watch får WatchTime att verka som amatörer.
Jag fick också den i brevlådan igår. Känns inte direkt som en seriös tidning med tanke på hur sporadiskt de ger ut nya nummer, men den här gången fanns det lite att läsa i tidningen till skillnad mot förra numret. Men ingen prenumeration jag kommer förlänga.
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Den dök upp hos mig också, två dagar i rad! Nu sitter jag alltså på dubbla nummer, efter att inte fått några alls på ett tag... Seriöst förlag.
 
Topp