• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intressekoll 18 k KS guldpin eller i silver.

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Intresserad, speciellt om manschettknappsalternativet kan realiseras... Lite mer lättanvänt imho
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Vore ju kul...något måste man ju ha i knapphålet på kavajen, och en blomma vissnar ju så fort!:)
Kanske kunde kompletteras med manschettknappar också.
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
i detta fall diskuterade vi en limiterad upplaga av något i guld, kan därför inte riktigt förstå diskussionen om en forumklocka i stål i denna tråd. :)


Förstår din poäng. Och självklart kan en pin locka flera medlemmar. Dock, ej mig själv.

Men den där ks-klocka har väl varit önskad länge nu?:D och skulle nog locka än fler, även mig. Oavsett material.

Men det ena behöver ju absolut inte utesluta det andra, inte så att jag är emot en pin. Absolut inte. Tycker det är kul med Ks-relaterade ting :)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Förstår din poäng. Och självklart kan en pin locka flera medlemmar. Dock, ej mig själv.

Men den där ks-klocka har väl varit önskad länge nu?:D och skulle nog locka än fler, även mig. Oavsett material.

Men det ena behöver ju absolut inte utesluta det andra, inte så att jag är emot en pin. Absolut inte. Tycker det är kul med Ks-relaterade ting :)

det här är en mindre och enklare sak att sjösätta och faktum är att den som har guldpin på 5-års jubileet kommer vara kung.
 
Topp