• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intressekoll Rolexlotteri

Intressekoll rolexlotteri

  • Ja, jag vill ha en lott max kostnad 500kr

    Röster: 82 62.6%
  • Ja jag vill ha en eller flera lotter max kostnad 1000kr

    Röster: 40 30.5%
  • Nix vill inte vara med på sånt strunt!

    Röster: 9 6.9%

  • Totala väljare
    131
  • Enkät stängd .
D

Deleted member 1265

Guest
Ok, kollar amatörmässigt intresset för rolex lotter, vinsten? En ny expl II!?
 
D

Deleted member 1265

Guest
Ks är ju så grymt bra, bara köra en röstning på det med så ser man vad ks'arna vill ha, modellvalet är det minsta problemet tror jag.
 

Sond

Patek
Intresse finns. Men behöver mer detaljer och klockvalet avgör. Inte så intresserad av Exp 2. Kanske inte så jag skulle avstå om det var det det skulle hänga på men nästan.
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Är på vaniljglass linje. Är i övrigt intresserad av att vara med på upp till en tusing. Helst inte nya Exp 2 dock då jag redan har en sådan. Känns trist att behöva flippa vinsten direkt...
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Beroende på vald modell, och orgainsationen bakom är jag med.
Måste i så fall vara vattentätt med personer forumet litar på, med regler som är glasklara!
Varför inte en Datejust II?
 
D

Deleted member 1265

Guest
Det hela är avgörande som vaniljglass säger att det är rätt personer som kan sådant här. Utger mig själv INTE på ngt sätt kunna ngt om detta, tycker bara det vore himla skoj om det blev av!
Givetvis måste de som roddar det hela få ngt ut av det också.
 

Rivalen

Rolex
Ok max en tusing då. Som sagt i annan tråd, jag berättar gärna hur vi gjort och varför vs lotteriinspektion etc. Det går också att kolla lite i rolexlotteri 2013 tråden på ttt för att få känsla för te x varför vi drar en gräns vid 50 deltagare. Vi sålde slut på två dygn sist och hade minst femton i kölista. Eett rolexlotteri på hösten på ks och ett på våren på ttt. Låter som en tradition tycker jag.
ttt har haft två rolex lotterier och ett reversolotteri som jag varit inblandad i.

Lycka till med detta projekt!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Tycker oavsett modell, om det blir beg så borde det vara inkl box & cert osv.

Ang modell så kommer det alltid vara så att några som är intresserade av att vara med har aktuell modell. Men så kommer det att bli. Vinner man och har en så får man väl kränga den eller helt enkelt låta bli att vara med.
Jag är med oavsett klocka. Tycker det är en superkul idé!!!
 

SenorE

Omega
Kul initiativ! Nya gmt II röstar jag för, och om många anmäler sig och prispotten blir större, kan man alltid slänga in en till klocka som andrapris.

Jag har dock svårt att tänka mig att en AD skulle ställa upp på att arrangera spektaklet.
 
Topp