• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intressekoll: Sveriges nordligaste GTG! (Luleå)

Axwell

Omega
Tjena!
Jag tycker man ser GTG:er runt om i landet konstant men det är desto GTG fattigare här uppe i norr så tänkte kolla om det finns något intresse att träffas för att käka middag eller bara ta någon öl/fika. Platsen den här gången tänkte jag Luleå.

Datum kan man säkert ändra lite efter antalet men för att sätta ett preliminärt datum tycker jag man kan välja mellan antingen onsdagen den 24/9 eller lördagen den 27/9 (båda på eftermiddag/kvällen) beroende på vad som passar en bäst, så väljer vi det datum flest kan köra på! :)

/ Axwell
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Tack för pingen! Trevligt initiativ. Jag finns i Skellefteå men kanske kan ta mig upp. Hellre en veckodag än helg för min del. Tenderar att bli mycket annat på helgerna. Kanske samåkning med nån annan Skelleftebo? Ping Patrik J
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Finns det nån frivillig Lulebo som är villig att rodda en GTG? Grymt sugen att boka in en tripp norrut. R0B kom igen! ;)
 
Topp