• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Intresserad av Sjöö Sandström UTC Extreme

Molla

Breitling
Hej,

Ny på KS och dessutom ganska ny gällande mitt klockintresse.
Men har nu tokfastanat I Sjöö Sandströms klockor, väldigt stilrena och snygga. Har mer eller mindre bestämt att nu är det dags att köpa en SS, fallit för UTC Extreme, har dock ganska taniga handleder så 44mm kanske ser "too much" ut. Antar att det blir ett besök hos SS för att testa ut.
Troligtvis blir det en ny, men allra helst efter många timmars surfande skulle jag vilja ha en UTC Extreme Black Gold 1 eller en White Diamond, jaaa jag vet att de är limiterade och är inte ensam om denna önskan antar jag...:). Men om det nu skulle finnas någon som har en liggande och känner att de vill flippa så finns det en högst aktuell spekulant här...
Bifogar några bilder på dessa magnifika skapelser..:sjoosandstrom:
white Diamond.JPG
Black Gold.JPG
 

Molla

Breitling
Absolut, men som ny medlem måste man tydligen ha 20 inlägg för att lägga upp under Köp och sälj...;). Måste börja någonstans....
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Absolut, men som ny medlem måste man tydligen ha 20 inlägg för att lägga upp under Köp och sälj...;). Måste börja någonstans....

Vi har några enkla inträdeskrav för att kunna annonsera under säljes/köpes. Det betyder också att det inte är ok med köpes/eller säljes på annan plats än på annonssidorna. Delta i diskussionerna på forumet och ha lite tålamod så kommer du att kunna annonsera på köp/sälj på samma villkor som alla andra. ;)

Jag låter denna tråd vara kvar om fokus hålls på att diskutera just modellen UTC Extreme.
 
Topp