• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Invicta store?

Cristian

Rolex
2-Faktor
Omg!
Hittar detta när jag fikar i New Jersey!

image.jpg
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Finns en liknande i Taiwan. De hade även en vägg med bilder på Hollywood kändisar som bar deras klockor. Jessica Alba, Arnold... Hm...
 

wotan

Rolex
Hmm har en invicta på g in, kanske de 50 $ sämst spenderade i klockvärlden. Vi får la se! Håller den sommaren ut har den iaf fyllt syftet.
Helt ärligt så kommer det inte vara något direkt fel på klockan. Många klankar ner på den för att dom "lånar" design från finare klockor. Finns många invicta som ser bra ut!
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Helt ärligt så kommer det inte vara något direkt fel på klockan. Många klankar ner på den för att dom "lånar" design från finare klockor. Finns många invicta som ser bra ut!
Är det inte då att de tillverkar både "crap" och några helt ok kvalitetsur (oavsett stöld/inspiration av design)? Och eftersom jag inte är spekulant så måste jag erkänna att påskafton är trist med sjuk fru och ingen sill med tillbehör
 

Aron72

Cartier
Crap är nog segmentet jag shoppat, svag för ana digi, har ju ett par varianter men aldrig förmått mig att go breitling all in... Klickade hem en ana digi 12470 iaf, inte tokfet i bredd iaf... Kanske går att använda som sommarklocka i tält och båt, förhoppningsvis tål den lite bad.
 

wotan

Rolex
Är det inte då att de tillverkar både "crap" och några helt ok kvalitetsur (oavsett stöld/inspiration av design)? Och eftersom jag inte är spekulant så måste jag erkänna att påskafton är trist med sjuk fru och ingen sill med tillbehör
Finns många som tillverkar bådeoch, under den korta tid jag varit här så har det mest handlat om deras designstölder.
 
Topp