Laddar...
Delicate Vintage Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad iPhone 6S 64GB + AP och Patek skal

Diskussion i 'Lifestyle Köp & Sälj' startad av Niklas, 19 september 2016.

1. Niklas
    Trådstartare

Niklas Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Dags att sälja min iPhone 6s rymdgrå med 64GB.
    Ej uppdaterad till iOs 10, ligger fortfarande kvar med 9.3.5 så upp till dig om du vill uppdatera.
    Inköpt på Apple store i Täby 2015-10-09 så olåst.
    Fullset med inplastade och oanvända tillbehör + kvitto.
    I bra skick men den har fått en liten buckla i ena hörnet, se bild.
    Alltid använd med skal.

Då detta är ett klockforum så medföljer även skalen.
    De är från Material6 och de kostade $145.
    Specialbeställda i äkta trä med utfräst AP logga samt Patek Philippes Calatrava kors.
    De fäster med en typ av klister, tänk post-it x 10 och ska hålla många byten.
    Men då jag har bytt skal ganska ofta så vet jag inte hur länge till klistret håller. Jag har dock aldrig haft problem med att de lossnar.
    Skalen medföljer utan extra kostnad och därför vill jag vill inte ha några reklamationer om de lossnar i framtiden ;)

Vet inte riktigt vad en 6s går för så jag sätter priset till 4.000kr inkl. ev frakt. Är jag helt ute och cyklar så skicka ett meddelande så justerar jag priset.

Betalning med Swish.
    Kan hämtas i Stockholm city dagtid eller så skickar jag den med rek. när pengarna är inne på kontot.
    Mina referanser:
    http://klocksnack.se/threads/niklas.36854/

image.jpeg

Buckla
    image.jpeg
    image.jpeg
    image.jpeg
    image.jpeg

hampuseriksson och willbur gillar detta.