• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Iphone 6s VS Samsung Galaxy 6 Edge.

Vilken av följande två telefoner skulle du ha valt!

  • Iphone 6s / 6s plus.

    Röster: 67 72.8%
  • Samsung Galaxy 6 Edge / 6 Edge plus.

    Röster: 16 17.4%
  • Finns andra märken som är mist lika bra.

    Röster: 9 9.8%

  • Totala väljare
    92
  • Denna undersökning kommer att stängas: .

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag har läst att svart front är bäst när det gäller kontrasterna mellan skärm och bild, alltså bäst för ögat. Men jag vet inte om det spelar så stor roll, jag har haft båda sorter. Jag har guld på min 6:a och tycker det är riktigt nice, det är lite nedtonad guld så inte jätteblingig.
Men jag tycker den är lite "hal" så ett skydd rekommenderas, Apples egna läderskydd är snygga. Men som med all läder så slits och mörkas det.


Och jag som trodde att det kanske var tvärs om, att den med vit front var bättre för ögat när det kommer till kontrasten. Har alltid haft svart, så det var väl mer att jag ville prova på något nytt, har beställt ett skydd till telefonen. Då jag inte gillar helskydd så har jag beställt ett aliminiumbumper till telefonen, plus att jag sätter på skydd för fronten men även bakstycket gillar när det ser kliniskt ut. Finns i flertalet färger, jag har dock beställt det guldfärgade.


216747286_9e1e0ce5-2e77-445d-bb8e-9b8d77eaae39.jpg


216747286_334b2ec0-3bb9-47a8-86e6-a82fff014857.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fan va GÖTT! Nu skall det snart knäppas bilder :snaphappy: med ny phånen... Får väl se om man blir nöjd, iof så tror jag ju det, känner att jag är lite tråkig, men varför sluta med något som levererar. Dock är jag fortfarande sjukt sugen på att prova på en Samsung 6 Edge, får väl bli någon gång i framtiden kanske.

DSC_3674.JPG
DSC_3671.JPG
DSC_3679.JPG
DSC_3675.JPG
DSC_3682.JPG
 

Bilagor

  • ajphåne 6s.JPG
    ajphåne 6s.JPG
    66.1 KB · Visningar: 65
Senast ändrad:

Babinus

Cartier
Fan va GÖTT! Nu skall det snart knäppas bilder :snaphappy: med ny phånen... Får väl se om man blir nöjd, iof så tror jag ju det, känner att jag är lite tråkig, men varför sluta med något som levererar. Dock är jag fortfarande sjukt sugen på att prova på en Samsung 6 Edge, får väl bli någon gång i framtiden kanske.

ajphåne 6s.JPG
Samlar inte du på gamla mobiler också, eller minns jag fel?

Alla nya blir fort gamla, så kör på alla du är sugen på. :) Varför vara ensidig när man kan vara mångsidig? Blir det för dyrt köper jag din King Midas för samma pris som den dyrare av mobilerna.
 
Topp