• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Istället för paketöppning: klockhämnting hos tillverkaren

RCA

Breitling
Vilken pudding.

Edit: fick du välja färg på sekundvisaren? Sett både grön och röd, men orange som du har(?) passar bäst.

Hej,

Valen jag gjorde var armband (gummi), kronan på höger sida. Sekundvisaens färg fick jag på köpet, men ärmycket nöjd med den är orange. Var noga även att datumet ska vara svart med vit text. Kanske standard nuförtiden, men har sett bilder på Landsort med vit datumskiva med svart text.
Klockan finns även med GMT och med vit urtavla.
 

RCA

Breitling
Skulle man kunna få ett lumeshot?

k53bxjq.jpg
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Kul läsning! Tack för en trevlig historia hur man köper ny klocka!
Jag antar att du fortfarande är lika nöjd med din klocka - lumeshot, det var grymt, du behöver ingen nattlampa med den klockan!;)
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Fin klocka och en leverans och "paketöppning" som är svårslagen.
Jag antar att klockan blir lite mer speciell nu och att det kanske blir lite svårare att skiljas från den ;)
 

plattfot

Rolex
Hade missat denna tråd - resultat av julfirande i ödemarken...

Kul, och grattis!
Kan också intyga att Christoffer är inte bara är urmakare, utan en trevlig sådan.
 
Topp