• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Italia

Burgundy

Omega
2-Faktor
Missade vad Prandelli hade, men Neville på Englands bänk hade definitivt en Hublot. Svart på vit läderband. Forza gli azzurri!
 
  • Like
Reactions: K-S

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
United är ju Bulova-sponsrade så risken är stor att det är det han bär... Suck.
image.jpg
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Den matchar honom perfekt! Världens elegantaste fotbollsspelare utan tvekan!

Så mycket charmigare än övergödda Offshores på mediokra svenska spelare...


Skickas från min iPhone via Tapatalk

Antar att "great minds think alike" passar här ;)

Skönt att Pirlo vågar gå runt med en dyr klocka, med tanke på hur många fotbollsspelare i Italien som blivit rånade på sina klockor. Minns att Marek Hamsik blev rånad på sin Daytona...
 

Whedda

Rolex
Antar att "great minds think alike" passar här ;)

Skönt att Pirlo vågar gå runt med en dyr klocka, med tanke på hur många fotbollsspelare i Italien som blivit rånade på sina klockor. Minns att Marek Hamsik blev rånad på sin Daytona...

Vidrigt och obehagligt såklart även om jag tror att det rent ekonomiskt är en spottloska i Comosjön för Pirlo om han blir av med en 5711.

Sen är halva charmen med en Nautilus att hälften av alla idioter som rånar folk inte har en aning om vad det är för ful klocka.


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 
  • Like
Reactions: K-S

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Vidrigt och obehagligt såklart även om jag tror att det rent ekonomiskt är en spottloska i Comosjön för Pirlo om han blir av med en 5711.

Sen är halva charmen med en Nautilus att hälften av alla idioter som rånar folk inte har en aning om vad det är för ful klocka.


Skickas från min iPhone via Tapatalk


Como är för luffare, Lago Maggiore är för premiumlirare.
 
Topp