• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Its a firkin Omega!

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Jag provade denna igår i butik och blev väldigt positivt överraskad, trodde inte jag skulle gilla den men den satt ju som en knytnäve i ett raggaröga!

Spencer66, nu har du haft sm300an i en månad. Vad är känslan för den nu?
 

Whedda

Rolex
Denna dumma prisuppskattning visar varför Dressmantidningar som Manolo och Café skall skriva om kläder och inte klockor..

http://www.manolo.se/artiklar/artikel/20140610/arets-klocknyheter-2014

Prisuppskattningen på Omega var inte ens nära.. De enda de levererade var digitalt renderade
bilder..

Lugn och fin nu Ministern...det där är från Omegas pressutskick och priset var inte satt i skrivande stund utan baserades på Omegas Officiella pris i CHF.

Men vi kan sätta oss och snacka klockor så jag kan få lära mig lite...
 

Whedda

Rolex
Sen gjorde de mer ont att bli jämförd med Café och kallad Dressmanntidning efter ett halvår av djupgående reflektioner om skräddarsytt än att ha missat officiellt listpris.
Spencer66
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Du kan väl posta lite fler bilder på dig och klockan från lite avstånd typ havla kroppen. Gillar se proportionerna på klockor från håll. Tack på förhand
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Snälla! Jag vill oxå se fler bilder :)

Typ sånt här avstånd brukar funka bra man får se en helt annan helhet
fea52406a0da8ab6adcac7ffcf1eaace.jpg

ea99eee93dcaf2884cce1db6685ac14f.jpg
aaf7a038c2da65515bbc6e8889eadbbb.jpg
c3f8c62e11ae8a7a890575d86cd241de.jpg


Såg ingrosso i shm sporta en LV ceramic igår såg grym ut på håll
 
Topp