• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad IWC Aquatimer 3548 prisbump 7/9

dauit

Panerai
2-Faktor
Hejsan.

Dags för mig att lägga upp min första klockannons. Det är alltså en IWC Aquatimer 3548 fullset från 2008. Nyligen utförd service hos IWC i Schaffhausen, är förmodligen fortfarande under servicegaranti. Har någon slags av repa på ”bezeln”(syns på tredje bilden klockan 5), den syns mest när ljuset ligger på rätt. Sedan någon lite större repa på en av länkbitarna, men inte direkt något man stör sig på. Annars ingenting speciellt.

2015-08-21 20.21.10-2.jpg
2015-08-21 20.15.17.jpg

2015-08-16 20.43.42.jpg
2015-08-21 20.14.41.jpg
2015-08-24 13.07.07.jpg



Under senare halvan av 2013 åkte klockan in på service hos IWC i Schaffhausen, nu kommer vi till det jobbiga. När jag köpte klockan här på KS kom det med ett servicekvitto. Men, så klumpig som man är slarvade jag såklart bort detta kvitto och har således ingenting som kan styrka att den har gått in på service. Personen jag köpte klockan av här på KS kan dock gå i god att klockan faktiskt genomgick service @aosehus . Jag har kontakt IWC angående detta och fick till svar;(ni kan få se en skärmdump på konversation vid seriöst intresse) eftersom jag själv inte lämnade in klockan på service har dom kontaktat personen ifråga som gjorde, som i sin tur skulle skicka det till mig.

Tänkte mig 23 000, värdefrakt exkluderat.
Är främst ute efter pengar men även byten kan vara av intresse, upp till 30k

Retur enligt överenskommelse.
 
Senast ändrad:
Topp