• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad IWC Aquatimer Automatic

Kallefreddan

Breitling
Är sugen på nytt så rensar i klocklådan på en klocka som fått för lite tid på handleden.
IWC 3290

Köpt via Chrono24 i April 2015.
Fullset med tillhörande IWC gummiband som fungerar till den här modellens "quick change", så man kan byta mellan länken och gummit på 20 sekunder.
ref nr 329004 med länken och 329003 med gummit.
Länken är fantastisk både i utseende och funktionalitet och gummit är helt nytt och väldigt bra kvalitet.

Den gick lite dåligt när jag fick den så jag lämnade in den till Nymans Västerås, dom skickade den till IWC som gjorde en full service på Garantin, så nu går den väldigt bra.
Servicen är daterad till 150921, papper på detta finns.
Garantin gäller fortfarande då klockan är väldigt ny.

Lite bruksmärken,(inga dings endast små hairlines) totalt sett väldigt bra skick på klockan.

Nypris på uret är 47 900 utan gummibandet.
Jag säljer klockan med länk + gummi för 39000kr - NYTT PRIS
Gärna f2f i Örebro, kan även skickas då bjuder jag på rek frakt.
Retur inom 24h om du tycker något inte stämmer.

Mail: [email protected]


DSC03294.JPG
DSC03297.JPG
DSC03298.JPG
DSC03299.JPG
DSC03303.JPG
DSC03295.JPG
DSC03296.JPG
DSC03304.JPG
 
Senast ändrad:
Topp