Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Iwc dam värde

Diskussion i 'Vintage' startad av Wildmannen, 11 december 2014.

1. Wildmannen
    Trådstartare

Wildmannen Torpare

Felpostad, försöker flytta den till vintage...

Hej

Min fru har fått denna Iwc i arv. Hon vill använda guldet till smycken, jag tycker det är synd på en klocka i fint skick.

Är det någon som vet ungefärligt årtal och värde?

Bifogade filer:

2. Icaras

Icaras Biskop

Från:
    De skånska skogarna
    Att smälta ned en sådan klocka vore skandal :(. Vet dessvärre inget om klockan, stilig hursom :)

3. Brogren

Brogren Friends of KS

Synd på den roliga klockan.
    Jag hade lätt gett frugan din guldvärdet för klockan. Men tyvärr är nog inte värdet så mycket högre än guldvärdet.

4. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
    Crazy bananas att smälta den där fina klockan!

Den verkar ju vara i ett underbart skick. Köp nya smycken och spar den där som en investering istället! Även om modet inte är rätt nu, så kommer det garanterat en dag när det är det. (om inte så har ni ju fortfarande guldvärdet kvar)

Edit: underbara visare!