Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Iwc GST alarm

Diskussion i 'Diskussion' startad av oskarponken, 28 april 2016.

1. oskarponken
    Trådstartare

oskarponken Borgare

image.jpeg Börjar känna mig redo att spendera lite igen och velar fram och tillbaka mellan vad nästa köp ska bli. Ute efter en allroundklocka för rimliga pengar och har sökt lite Aqua Terra, datejust och andra hyfsat givna val när jag sprang på en IWC som är ett märke jag alltid varit svag för. Någon som ägt en sådan här? Några omdömen? Är den fin? 40 mm, älskar IWC länkarna och lagom diskret för min smak men hyfsat svår att få tag i och varierar hårt i pris på C24.

PeraP, pulpen, bjarne.heden och 3 andra gillar detta.
  2. Oscaro

Oscaro Biskop

Inte prövat den själv men snygg klocka och en mkt användbar komplikation!

3. Xalle

Xalle Friends of KS

En klocka som jag själv spanar på aldrig sett klockan live, men jag gillar den svarta bättre än den vita.

oskarponken gillar detta.
  4. oskarponken
    Trådstartare

oskarponken Borgare

Håller med men ju mer jag ser på den vita ju finare blir den...

5. oskarponken
    Trådstartare

oskarponken Borgare

Kan tillägga att jag haft GST kronografen och saknar den ganska ofta... Ingen som sitter på en sån?

6. Karlsson

Karlsson Friends of KS

Den där är lite av en dröm! Har för mig att det sitter ett fint jlc-verk i den också..

7. MrPlow

MrPlow Präst

Från:
    Roslagen
    Finns ju i guld också! :)

Xalle, demondave, oskarponken och 1 annan gillar detta.
  8. pulpen

pulpen Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Mycket trevlig klocka. Samma storlek, grymma länk och case som GST. Jaeger verk. Jag har en i titan med vit tavla.

oskarponken gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield