• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IWC i Azerbajdzjan

Bottega

Cartier
Baku är sjukt fint! Bra mycket lyx flödar i staden. Mini Dubai men jag tror inte att de har mycket turister i landet än.
 

demondave

Rolex
Baku är helt sjukt. En bra bunt år sedan jag var där, men sjuka kontraster. Åsnekärra eller uråldrig rysk bil efterföljt av tutande, flånkans ny Rolls. Ambulanserna för vanligt folk var ryska och knappt motoriserade, privatsjukhusen hade flådiga Ford E350's uppradade utanför, startklara om ditt kort var fett nog.

Baku måste för övrigt varit slutdestination för all världens Mercedes W123. Tror varenda taxi var en tidig 80-talsmerca. Utan säkerhetsbälten, givetvis. Somnade knappast under resan..
 

Speicherstadt

Breitling
Azerbajdzjan har mycket naturtillgångar, bl.a. i form av gas och olja, och följaktligen en inte ringa mängd mycket förmögna medborgare.
 
Baku är superfint, har jag hört. Har länge velat åka dit, och nu ökar ju verkligen suget! Väldigt roligt för staden Baku att IWC kommer dit!
 

sir alex

Panerai
Kanske läge att boka flyg till Baku tills semestern. Tror dock att det blir svårt att övertala sambon.
 
Topp