• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad IWC Ingenieur 3239

MrJL

Omega
2-Faktor
Jag har blivit otroligt sugen på en ny klocka så tänkte därför sälja min IWC. Den är svenskköpt hos Jarl Sandin -14.
Fullset. Den är i mycket bra skick. Går felfritt. Några få hairlines på spännet.
Bilderna är oredigerade och jag har försökt att få med så skicket så mycket jag kan. Om jag ska vara riktigt petig så är det ett väldigt litet märke klockan 6 men det går inte att få med på bild.

Jag är sugen på en 44mm Panerai (sandwich) så har du något du vill byta bort så är det intressant. I så fall nyare modell och fullset.

IWC-4.jpg
IWC22.jpg
IWC-6.jpg
IWC-8.jpg
IWC-12.jpg
IWC-11.jpg
IWC-10.jpg
IWC-9.jpg
IWC-3.jpg
IWC.jpg


Affär görs helst upp F2F i Stockholm så att du känner dig trygg och säker med ditt köp.
Betalning via Swish. Ingen retur då garanti gäller fram till 2016-09-12.

Jag kan skicka den men möts helst upp. Jag reser lite i närheten av Stockholm så eventuellt kan vi också mötas upp.

http://www.iwc.com/en/collection/ingenieur/IW3239/
https://www.hodinkee.com/articles/introducing-the-iwc-ingenieur-automatic-40mm

Hör av dig om du vill se mer foton eller har frågor.
Pris 35 500:-
 

Bilagor

  • IWC-5.jpg
    IWC-5.jpg
    56.7 KB · Visningar: 69
  • IWC-7.jpg
    IWC-7.jpg
    55.4 KB · Visningar: 66
Senast ändrad:
Topp