Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

IWC ref. 1872 Cal 8541

Diskussion i 'Diskussion' startad av gekkoo, 13 maj 2015.

1. gekkoo
    Trådstartare

gekkoo Torpare

Hej, har fått mina ögon på en IWC ref. 1872 Cal 8541. Otroligt unik och fin klocka enligt mig själv. Är det någon som vet retail price? När den slutade att produceras? Och huruvida urverket är? Går det att serva en sån gammal klocka och finns reservdelar etc.? Om någon vill fylla i något mer är jag oerhört tacksam! Tack för hjälp!!

Med vänlig hälsning,

Jesper

2. Portofino

Portofino Präst

Från:
    Stockholm
  3. MacRulez4ever

MacRulez4ever Biskop

Coolt att du gillar den !
    Jag har modellen med ett ref nr mindre
    Dvs ref 1871. Tycker dom är grymma ! Hade gärna haft en 1872 också [emoji39]
    ImageUploadedByTapatalk1431619379.304219.jpg

gekkoo gillar detta.
  4. MacRulez4ever

MacRulez4ever Biskop

Inga problem att serva en sådan klocka, men priset varierar självklart. Skickar du den till Iwc blir det helt klart dyrast [emoji6]

gekkoo gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield