• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IWC's snyggaste digitalare någonsin!

Ricrob

Patek
:D

1CtuGrF.jpg

JBhs6En.jpg

VzMeosP.jpg


MB SL63 AMG IWC-Edition + Rolex Sub 16613 = Ribba! ;)
 

Ricrob

Patek
Det här är en bil som alla borde uppleva live! Avgasljudet med "AMG-knappen" intryckt slår nästan hål i buken på en. Habegäret är jobbigt högt just nu..
 

cab

Audemars
2-Faktor
Har aldrig gillat fläskiga benz cabbar. Blir inte mer gubbit än så där även om det står AMG på bakluckan.

9/10 när man ser en sådan sitter det en herre på 60+ med silvrigt långt hår och blond yngre brud bredvid.

När jag blir 60 så kanske jag köper mig en sådan och skaffar mig yngre tjej, vem vet :)
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Det här är en bil som alla borde uppleva live! Avgasljudet med "AMG-knappen" intryckt slår nästan hål i buken på en. Habegäret är jobbigt högt just nu..

Du måste väl ha en bra personalrabatt så det är väl bara att slå till. ;)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
urinvånaren har väl ett gäng Mercor? Han har säkert en av de där dussinmodellerna. ;)

Fast, om jag hade köpt Mercedes istället för BMW hade jag kunnat säga:
Me and Lorenzo Rollin' in a Benzo.
Det hade varit värt det...
 

Ricrob

Patek
Det var inte den tråkiga "titan-AMG-Ingen" som följde med denna bil tydligen.. Ouff! Men med den prislappen på bilen så finns det ju lite att ta av för IWC! :D

Surt att förste ägaren bestämde sig för att behålla klockan, det borde vara förbjudet att skilja dem åt..

Målarn , när kommer ni förbi?

g9R1RwT.jpg
 

Målarn

The Steak
Det var inte den tråkiga "titan-AMG-Ingen" som följde med denna bil tydligen.. Ouff! Men med den prislappen på bilen så finns det ju lite att ta av för IWC! :D

Surt att förste ägaren bestämde sig för att behålla klockan, det borde vara förbjudet att skilja dem åt..

Målarn , när kommer ni förbi?

g9R1RwT.jpg

Torsdag funkar det??
 
Topp