• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jösses, vilket pris!

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Ja, jag antar att marknaden avgör priset...

http://www.blocket.se/stockholm/Patek_P ... 1.htm?aw=1

1-1.jpg

2-1.jpg
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Tycker inte det var så farligt. Själv kör jag manschettknappar från Skultuna och har ett gäng, de är snygga i designen men ingen ädelmetall. Ligger mellan 500 och 600 per par.

Men kollar du på modehusen, typ allt från Armani till Mulberry eller Chanel så kan knapparna ligga mellan 2000 (Armani) till 500 (Chanel).

Jag tycker nog att priset är befogat med tanke på att det ändå är PP, även om det antagligen inte är en ädelmetall.
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Det är väl dock en pin och inte manschettknappar? Och som sagt PP så priset är befogat oavsett material. :lol:
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Fryken skrev:
Det är väl dock en pin och inte manschettknappar? Och som sagt PP så priset är befogat oavsett material. :lol:

Det har du helt rätt i. Vetefan vad jag såg.. Antagligen önsketänkande... :mrgreen: :mrgreen:
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Nej, det är ju en pin och dessutom en freebee. Dock till försvar så tycks den vara i ädelmetall (925=silver) så med dagens silverpriser på 33USD/Oz och säg att det är 3 g så blir faktiskt bara metallvärdet nästan 24kr! :D
 
Topp