Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Jürgen from Germany - bra eller anus?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Scaramanga, 20 maj 2013.

1. Scaramanga
    Trådstartare

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Blir fundersam efter ett besök hos TTT's köp o sälj.

Är Jürgen en tillverkare av premiumstraps eller är det bara en spammande försäljare av branded straps tillverkade i låglöneland?

Skinnaton för ca 130 $? Känns lite sådär....

2. TKVF

TKVF Präst

Från:
    Göteborg
    Öh? Varför inte fråga på TTT? Visst finns det flera som håller till på båda forumen, men inte alla (ex. jag). Tror du får bättre svar där helt enkelt.

3. _jonte

_jonte Friends of KS

Har visserligen bara hört gott om Jürgens kvalité, men priserna är inte att leka med och försäljningsmetoderna högst tveksamma...

4. Scaramanga
    Trådstartare

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Ja kanske det... Fick bara för mig att han varit här och annonserat tidigare ;)

5. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    Då det, som du själv säger, hänger mer folk här och Jürgen även annonserar här (åtm tidigare - bannad?) så får Scaramanga förhoppningsvis minst lika bra svar här.

Målarn, ZQT, Aquaracer2 och 2 andra gillar detta.
  6. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    Känner mig tvungen att uppa tråden efter min tidigare post.:bag:

ZQT gillar detta.
  7. cheepo63

cheepo63 Läderjesus

Från:
    Strängnäs
    Energisk kille den däringa Jurgen. Får Duracellkaninen att framstå som en senil sengångare. Allvarligt, har han missat att lägga in sina säljes annonser en enda dag dom senaste 10 åren?

yonsson gillar detta.
  8. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Har han verkligen annonserat här? Han är inte bannad vad jag vet. Sannolikheten att han skulle annonsera här bedömer jag som rätt låg eftersom vi kräver att man är aktiv på forumet för att kunna annonsera... :)

yonsson gillar detta.
  9. JS

JS Friends of KS

Lägg in är ju en sak - han måste ju sen övervaka dem, vissa lägger ju beställningar i tråden snarare än PM verkar det som...

Mårtenssons ur Brookfield