• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ja Kaplans, det är svårt att montera länken på en JLC Reverso Duo......

4cie

Rolex
2-Faktor
Det är verkligen pinsamt att ingen har märkt det eller att man inte ens skriver en rad om det i texten.
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Jag ser ju att det ser ut som skit, men vad är det som har hänt? Ena sidan ser ju ut att sitta upp och ner? Och hela länken ser märkligt utspänd ut i ändlänkarna?
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag ser ju att det ser ut som skit, men vad är det som har hänt? Ena sidan ser ju ut att sitta upp och ner? Och hela länken ser märkligt utspänd ut i ändlänkarna?
Länken är korrekt. Vänster sidas ytterbitar sitter fel. Den länken kan faktiskt plockas ner i varje beståndsdel.

Oerhört följsam och skön länk men oerhört knepig att få till mot boetten. Glappet på höger sida är i största laget.
 

Marckus

Panerai
Minns DD-incidenten på förra(?) kk, hittade dock inte objektet när jag hetssurfade på bussen...
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Nu lever jag upp till min avatar och titel, men var denna trådstart genomtänkt?
 
Topp