• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Jaeger-LeCoultre Reverso Grande Taille (270.84.10) ** NYTT PRIS **

Speedo

Breitling
Hej,

Nu är dags för mig att sälja min JLC Reverso Grande Taille i stål ref 270.84.10.

Klockan köptes ny/oanvänd av mig i mars 2016 men är ursprungligen uttagen i Italien januari 2016 och är således fortfarande under garanti. Den är sparsamt använd av mig, mestadels på jobbet till kostym, och är således i mycket bra skick med endast mindre swirls och brukspår vilket är svårt att undvika med en blankpolerad klocka. Den levereras i fullset, dvs. med box, ytterkartong, stämplat certifikat, och bruksanvisning. Utöver originalarmbandet från JLC (svart croc) så skickar jag även med ett nästintill oanvänt mörkbrunt strutsarmband från John Rousseau inköpt i Paris. Finns i Stockholm city för upphämtning på mitt kontor face-to-face, men jag kan tänka skicka den mot överenskommelse.

>>> Säljes för: 46,500kr <<<

NYTT PRIS: 44,000kr

Byten: Nej, har redan köpt en annan klocka
Plats: Stockholm
Betalningssätt: Swish
Retur: Ingen retur vid F2F, om skickad inom 24h från mottagande om klockan inte överensstämmer med beskrivningen. Bilderna är en del av beskrivningen.

Nedan finner ni lite bilder och fakta om klockan men tveka inte att höra av er om det skulle vara några frågor.
  • Modell: 270.84.10
  • Mått: 42 x 26 mm, rektangulär
  • Tjocklek: 9.5 mm
  • Boett: Stål
  • Baksida boett: Solid
  • Armband: Svart läder, krokodil, JLC orginal
  • Urtavla: Silverfärgad guilloche med arabiska siffor
  • Spänne: Viklås i stål
  • Glas: Repskyddat safirglas
  • Urverkstyp: Mekaniskt, handdraget
  • Sekundvisare: Svepande
  • Urverk: Jaeger LeCoultre in-house urverk 822 med 21 juveler, 21600 vph
  • Gångreserv: 45 timmar
  • Vattenskydd: 3 ATM

FullSizeRender (1).jpg


FullSizeRender (2).jpg


FullSizeRender.jpg
 
Senast ändrad:
Topp