• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaeger-LeCoultre-tråden!

bjrn

Panerai
2-Faktor
IMG_3194.JPG
Tjejen fick en Reverso i födelsedagspresent. She liked it. Warranty voided.
Kul, svårt att inte gilla den!
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Ingen i denna eminenta tråd som vill sälja sin Reverso GT? :)
Inte längre tyvärr. Jag hade en ute till försäljning förra året till ett rimligt pris men det tog lång tid att sälja den...

... trots att många letar efter den på köpes samt att den är med på mångas "måste ha-lista". Rätt konstigt egentligen.

Antar att majoriteten slår till på en Sub eller Speedy när klockkontot väl är påfyllt. Säkra val och allt det där.
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Inte för mig, men jag kanske gör fel. Du menar att man väljer JLC, Modell och Kvarts, men utan att skriva något i rutan? :)
Jag kryper tillbaka under stenen och skäms:oops:

Jag fick fram massor men få Reverso o jämförelse med den för 12 så var det minst 20 för övriga Reverso kvarts......,

Kan det vara en synnerligen motiverad säljare.....

Jag såg och talade med en säljare i Ungern som också sålde sin kvarts för häraden 12-15 tusen .....så det var utifrån det som jag gjorde min bedömning.... men jag gjorde en för snabb bedömning över prisnivån, ber om ursäkt för det!
 
Jag kryper tillbaka under stenen och skäms:oops:

Jag fick fram massor men få Reverso o jämförelse med den för 12 så var det minst 20 för övriga Reverso kvarts......,

Kan det vara en synnerligen motiverad säljare.....

Jag såg och talade med en säljare i Ungern som också sålde sin kvarts för häraden 12-15 tusen .....så det var utifrån det som jag gjorde min bedömning.... men jag gjorde en för snabb bedömning över prisnivån, ber om ursäkt för det!
Du behöver absolut inte be om ursäkt! :)
 

Jolly

Cartier
Dessvärre finns ingen länk till min reverso men såg bilden nedan på nätet där snubben i fråga körde med en after market länk.

Två frågor, yay or nay? Och någon som har tips på en schysst länk på 22mm bredd ?
JLC Reverso TT'31 USA.JPG
 
Topp