• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jaeger-LeCoultre-tråden!

JesperO

Rolex
Min JLC Memovox. I mina ägor har den varit på renovering och service och fått nytt glas samt polerats eftersom den var i förfärligt skick när jag ärvde den. Alarmet funkar bra och man hoppar högt när det ringer! :)
IMG_8127.JPG

Grym, gott att höra att du kostade på den lite service när du ärvde - nu har du ju en toppenklocka och en liten JLC-ikon!!!
 

bjrn

Panerai
2-Faktor
Är det där en klocka alltså? o_O :p
Varför kan dom inte bara göra snygga, normala klockor i mindre storlek? Varför tror dom vi vill ha något sådant?
Fast gumman min hade inte blivit ledsen om jag kom dragande med den lila till henne, det är jag väldigt säker på....:)

Sedan kan tjejer väl ha både Reverson och Master Control också, så det är väl så att tjejer kan ha allt, men killar får inte så färgglada och blingiga klockor, så det är väl lite orättvist.....:D
 
  • Like
Reactions: TiE
Topp