• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag är lycklig!

Anfield

Panerai
Härligt att det finns Rolex och vin, när hustrun är borta.
Grymt fin klocka och kul att du blev nöjd med servicen.

Grattis
 

Totte

Panerai
Stilig skjort-matchning ;-) Happy homecoming!!! Personligen hade jag valt cert. Lämna in på service kan man ju göra själv. Då får man ju vara med om den sköna känslan du just upplevt :)
 

David

Bödeln
Stiligt!

Är det Bergströms? (Edit: Ser nu att det står Carlssons i posten.)

Tycker det är synd att inte Rob lämnar tillbaka klockor i Rolex-fodralet, som man får i princip överallt annars. Trodde inte det fanns någon AD i Sverige som delar ut dem.

Hellre nyservad och fräscha papper än original-cert, alla dagar! (Men som Totte påpekar, har man det ena är det andra lätt ordnat.)
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Nyservad hade varit ett självklart val. Skönt att den är tillbaka, själv har jag ingen erfarenhet att vara utan min vardagsklocka sen den kom. Men jag hade säkert inte gillat det..
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jäkla amatörer :D! Klart att originalcert går före servicepapper och ny servat. Men att få tillbaka klockan från service, den känslan är oslagbar kan jag hålla med om.

Grattis till hemkomsten av GMTn Jabla my Dude, för det är en klocka som jag förstår att du saknat.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Härligt jabla - en riktig like-raket till tråd! :D
Snygg klocka som förtjänar varje like den får!

Kan tänka mig att känslan av nyservat är härlig. Har inte kommit dit än, men det börjar kanske bli dax för nå´n/några av mina gamla godingar...
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Stilig skjort-matchning ;-) Happy homecoming!!! Personligen hade jag valt cert. Lämna in på service kan man ju göra själv. Då får man ju vara med om den sköna känslan du just upplevt :)

Jag tror att jag håller med här!
Just nu i alla fall så pirrar det till av medföljande cert.
Grattis hur som helst!
/j
 
Topp