Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Jag behöver hjälp!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Genius60, 9 februari 2014.

1. Genius60
    Trådstartare

Genius60 Bonde

Från:
    Botkyrka
    Jag har trillat dit igen! Har varit lite sugen länge på antingen en Seiko SKX007 eller 009, men kunde nu inte motstå frestelsen utan fingrarna liksom skrev av sig själva och det sunda förnuftet hade noll rösträtt. Klickade raskt iväg en beställning på en SKX009J3 (Japan made, oyster bracelet). En i mina ögon liten ikon som hör till "grund kitet" (i gott sällskap med 007) och ej heller särskilt dyr men jag har ju redan en massa klockor! Kan man anmäla sig till någon "anonymous horologys" grupp i Sthlm.? Dessutom toppade jag av bara farten högtidsstunden med en blå/röd NATO från e-bay. Nu vidtar den av oss alla så kittlande paketväntan. Ha en fortsatt trevlig söndag allihop!

2. Geparden

Geparden Friends of KS

Hjälp och hjälp.. Tycker snarare hejarop är på sin plats. Kör på!

3. Roland-1970

Roland-1970 Bonde

Fint val, själv är jag sugen på SKX007J3 och en sådan blir det säkert inan sommaren i alla fall!
    Var köpte du?

4. Genius60
    Trådstartare

Genius60 Bonde

Från:
    Botkyrka
  5. Roland-1970

Roland-1970 Bonde

Har redan spanat in den hos dem!
    Köpte i julas en Orient Ray, seikon var slut då!

6. StrawberryFields

StrawberryFields Sir Notalot

Från:
    Jordgubbsranchen
    Jepp, det är är vi som är sonny, conny, ronny och jonny på bängen som glatt hejar på krille p när han vinglar mot den grönsa skylten för att köpa en flaska baileys och två stark som vi hoppas att han kommer dela med oss...

Geparden, Affe och wundlander gillar detta.
  7. Stomatologen

Stomatologen Friends of KS

8. Roland-1970

Roland-1970 Bonde

Så nu verkar det som om SKX007J3 är slut för stunden, köpte du den sista?

9. Strindberg

Strindberg Biskop

Fasen vad fina de är! Har en Black monster som ligger på posten och väntar på att jag ska komma hem, men en 007:a borde man ju ha för tillfällen då monstret är för stor? Hmm...

10. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    Förstår dig, den är trevlig den där!

11. laketwig

laketwig Friends of KS

Från:
    Schaffhausen
    Pratar ni om den här ...? :)

Seiko-fredag.jpg

Mårtenssons ur Brookfield