• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag ber om ursäkt! Det gick lite över styr...

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag har förstått att jag upprört många med min lilla "Panndemi" som Yonsson kallade det. Inte minst alla Göteborgare som blivit förknippade med mina försök till humor.. Förlåt!! Jag har därför beslutat mig för att lägga ner "Pann"kampanjen. Lite synd.. Hade några bra uppslag kvar... Teflon"Panna"...Ved"Panna" mfl.
Men jag förstår att jag gått över gränsen till vad som kan anses som värdigt och humoristiskt. Så NADA MAS!!









Jag har till och med gått så långt att jag lagt undan Paneraien idag.




För att hedra alla Göteborgare jag dragit i smutsen så bär jag idag en......
B"ratt"e..!!!!!! Moahahahaha! Va faan får jag allt ifrån :)
image.jpg

En till för att den är så fin!!
image.jpg

Nu lägger jag av! Jag lovar!...;-)
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Jag har förstått att jag upprört många med min lilla "Panndemi" som Yonsson kallade det. Inte minst alla Göteborgare som blivit förknippade med mina försök till humor.. Förlåt!! Jag har därför beslutat mig för att lägga ner "Pann"kampanjen. Lite synd.. Hade några bra uppslag kvar... Teflon"Panna"...Ved"Panna" mfl.
Men jag förstår att jag gått över gränsen till vad som kan anses som värdigt och humoristiskt. Så NADA MAS!!









Jag har till och med gått så långt att jag lagt undan Paneraien idag.




För att hedra alla Göteborgare jag dragit i smutsen så bär jag idag en......
B"ratt"e..!!!!!! Moahahahaha! Va faan får jag allt ifrån :)
image.jpg

En till för att den är så fin!!
image.jpg

Nu lägger jag av! Jag lovar!...;-)
Snyggt, synd att inte bilen är byggd i tosslanda, hade blivit mkt Gbg då....Volvo & bratte, två saker som är synonymt med Gbg.
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Det brukar alltid bli åsikter om folk med lite Pann-ache (franskt uttal, engelskans pann-ache får man när man dunkar huvudet i bordet...)
 
Topp