• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag besökte Eriksson Ur...

KenKun

Patek
2-Faktor
Jaha, det verkar vara något knas med gångreserven på min nyinköpta Sinn U1 SDR. Fick pallra mig över till Eriksson Ur i Sundbyberg för att få ett utlåtande...

Väl där så möttes jag av två trevliga säljare. En kvinna, och en vältränad kille i glasögon. Jag kan redan säga nu att jag fick riktigt bra service. Var ju lite besviken över att behöva skicka iväg min Sinn, men jag blev genast lite gladare när de började plocka fram lite klockor som jag fick testa.

Äger än så länge ingen Omega, men efter att ha fått testat ett par så har jag bestämt mig att köpa minst en Omega i framtiden. Grymma klockor! Ploppen var till exempel hur cool som helst :)

De slängde även med lite kvällslektyr.
Tack Eriksson Ur! (rimmade)


yXsZmoN.jpg
























 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Har inte varit där, men värt ett besök snart. Vill testa ploppen.. Ser tung och häftig ut på bilden..

Edit: stavfel
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Blå POn ser ju sjukt grym ut! 42 eller 45?


45 :)

Men snark, du skulle ju såklart provat lite roliga sinnmodeller som vi aldrig får se bilder på. :(


Blev lite anti Sinn... men ja, får testa Sinn klockorna efter servicen :)

Har bara bra erfarenheter av Erikson Urhandel. "...lektyr" och "ur" rimmar f ö inte om du inte har en väldigt märklig dialekt :)

Rikssvenska :p
 

Björklund

Panerai
Tänkte sticka dit och kolla om de har Sinn-armband inne. Blev lite såld på originalgummit.
Någon som vet hur brett sortiment gummi och läder som brukar finnas på hyllan?
 

Konsul

Cartier
Jaha, det verkar vara något knas med gångreserven på min nyinköpta Sinn U1 SDR. Fick pallra mig över till Eriksson Ur i Sundbyberg för att få ett utlåtande...

Väl där så möttes jag av två trevliga säljare. En kvinna, och en vältränad kille i glasögon. Jag kan redan säga nu att jag fick riktigt bra service. Var ju lite besviken över att behöva skicka iväg min Sinn, men jag blev genast lite gladare när de började plocka fram lite klockor som jag fick testa.

Äger än så länge ingen Omega, men efter att ha fått testat ett par så har jag bestämt mig att köpa minst en Omega i framtiden. Grymma klockor! Ploppen var till exempel hur cool som helst :)

De slängde även med lite kvällslektyr.
Tack Eriksson Ur! (rimmade)


yXsZmoN.jpg
























Du har verkligen sett ljuset nu! Nu kan framtiden bara bli ännu ljusare...
 

Konsul

Cartier
Är det bara jag som studzar till när jag ser att Aqua Terrans timvisare förlorat spetzen? Är detta znyggt?
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har varit där en gång.. Fick kanonservice, snabb hjälp att korta Plopplänken och laga/justera låset lite. Kostade några sköna hundralappar men det brydde jag mig inte om. Jag blev kär! Jag blev kär i den stiliga kvinnan som hjälpte mig. Inte bara var hon trevlig, hjälpsam och vacker! Hon bar även en VIT Plopp på vitt gummi! Vem faan hade inte fallit för den combon!!


Helvete!.... Jag blev Ploppsugen igen...
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Har varit där en gång.. Fick kanonservice, snabb hjälp att korta Plopplänken och laga/justera låset lite. Kostade några sköna hundralappar men det brydde jag mig inte om. Jag blev kär! Jag blev kär i den stiliga kvinnan som hjälpte mig. Inte bara var hon trevlig, hjälpsam och vacker! Hon bar även en VIT Plopp på vitt gummi! Vem faan hade inte fallit för den combon!!



Helvete!.... Jag blev Ploppsugen igen...

Hon har fortfarande kvar ploppen :)
 
Topp