• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag får döpa en pizza, TÄVLING!

wundlander

I know I look great in my Mustache
Obegripligt. Det ser ut som en tålig yta. Skridskor eller knivar. Men hur? Äh!
Jag säger bara grattis! :)
 

Josef B

Bestraffaren
Eftersom det här är ett klockforum så tror jag självklart att det är Rolextavla med en massa brillianter!
 

BOTL

Panerai
Jag har letat ett tag nu på forumet men jag förstår tyvärr inte, det här med Pizzadöpandet. Vore skoj om nån ville förklara.
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Jag har letat ett tag nu på forumet men jag förstår tyvärr inte, det här med Pizzadöpandet. Vore skoj om nån ville förklara.

Beroende på antal inlägg så föräras du med olika titlar. När du tex nått 600 inlägg får du titlen "har fått namnge en pzza på menyn"

Edit: Sen finns det också personer som blivit "adlade" dvs har en personlig titel p g a olika bravader
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Vänta lite, hade för mig att man fick döpa en pizza efter 400. Haha, jag får ursäkta för detta och fortsätta läsa menyn alla andra skrivit. Jag är en förvirrad man!
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Finns det någon lista någonstans över vilka steg som finns och vad man kallas för vid varje steg?
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Finns det någon lista någonstans över vilka steg som finns och vad man kallas för vid varje steg?
Säkert, jag var dock övertygad om att det var vid 400 man fick döpa en pizza! Annars är det bara att kolla vilken benämning någon annan fått.

Jag har i alla fall fått ett stammisbord, tack för det!

Tror dock det kan vara såhär(rätta mig om jag har fel):
100 för stammis
400 stammisbord
600 döpa pizza
1000-inläggsklubben
2000 WIS?
 

rogart-63

Patek
Säkert, jag var dock övertygad om att det var vid 400 man fick döpa en pizza! Annars är det bara att kolla vilken benämning någon annan fått.

Jag har i alla fall fått ett stammisbord, tack för det!

Tror dock det kan vara såhär(rätta mig om jag har fel):
100 för stammis
400 stammisbord
600 döpa pizza
1000-inläggsklubben
2000 WIS?

1500= Hyllan
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Rätt svar kom direkt efter jag stängde ner forumet senast, grattis! Bara pm:a adress så kommer två band på posten :)

Tack för alla kreativa svar! Kollar av antal gillanden imorgon kväll och för över till BCF! :)
Haha det var som fan, var ju lite av en chansning...bra jobbat, fortsätt bidra!
 
Topp