• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag gjorde som Tobbe-i-Etuna...

Snårtas

Rolex
...och köpte mig en rejäl puck!
image.jpg


Har haft span på denna modellinje ett tag och när jag fick syn på denna så slog jag till. Aquatimer Costeau, ref 376706
image.jpg


Den blir perfekt för att tajma flickornas första simmärken på Lögarängsbadet i sommar.
image.jpg


Funkar med kvällsdopp också!
image.jpg


Och som grädde på moset så råkade jag träffa allas vår Af Sjodahl på Nymans dessutom. Skägget och snacket om GTG på fredag avslöjade honom ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
...och köpte mig en rejäl puck!
image.jpg


Har haft span på denna modellinje ett tag och när jag fick syn på denna så slog jag till. Aquatimer Costeau, ref 376706
image.jpg


Den blir perfekt för att tajma flickornas första simmärken på Lögarängsbadet i sommar.
image.jpg


Funkar med kvällsdopp också!
image.jpg


Och som grädde på moset så råkade jag träffa allas vår Af Sjodahl på Nymans dessutom. Skägget och snacket om GTG på fredag avslöjade honom ;)




Hehe...STORT GRATTIS Snårtas :D! Kul sammanträffande min vän, alltid lika trevligt och träffa på en KS-are, och helst då där man känner sig hemma. Riktig trevlig och rejäl klocka du fick tag på, härlig tyngd i den och känslan av kvalité rakt igenom. Måste få klämma lite mer på den på fredag på Gtgn.
 

Snårtas

Rolex
Hehe...STORT GRATTIS Snårtas :D! Kul sammanträffande min vän, alltid lika trevligt och träffa på en KS-are, och helst då där man känner sig hemma. Riktig trevlig och rejäl klocka du fick tag på, härlig tyngd i den och känslan av kvalité rakt igenom. Måste få klämma lite mer på den på fredag på Gtgn.
Västerås är inte stort, klockvärlden ännu mindre! Hoppas du tar med dig några godsaker ur dina gömmer på fredag ;)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Se där, ett riktigt gott val. Och att få träffa Af Sjodahl så där utan vidare, vilken höjdare.:happyhappy: Jag är så avundsjuk på er som kan träffas på fredag:(
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Hehe...STORT GRATTIS Snårtas :D! Kul sammanträffande min vän, alltid lika trevligt och träffa på en KS-are, och helst då där man känner sig hemma. Riktig trevlig och rejäl klocka du fick tag på, härlig tyngd i den och känslan av kvalité rakt igenom. Måste få klämma lite mer på den på fredag på Gtgn.

Och det var inget som frestade farbror denna gång?;)
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Fasen vad kul ni kommer att ha! Det är synd om mig som måste sitta på en snöig alptopp och inte få vara med! :angel:
 
Topp