• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag har begått ett (stil)brott

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du hR begått två brott.
1: Manschetten kan skava mot klockan.
2: den sitter för långt ned på handleden.
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Bonusbild
image.jpg
Säg åt henne att kolla upp den där leverfläcken till vänster :doctor:
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Veckans tråd, om inte månadens... (årets?) :woot: Önskar TS en riktigt trevlig kväll, men det ska väl knappast behövas ;)

Edit: Oj, inlägg 100. Vilken bra tråd för det.
 

Apansson

Torpare
Helt sant, tuttarna är födda -95, jag -92 och klockan -98. Refen på dinkan är 16700 :)

Har själv en studentska med bra hylla på ingång i juni. Förmodligen med Rolex på armen då också. Jag är också född -92, kanske kan du och jag bli någon form av blodsbröder eller vad det heter.
 

meo_swe

Audemars
Oj! En sådan hylla går inte av för hackor! Och klockan var väl fin, men fan helgerån att bära till frack, då är det fickur som gäller!
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Nej, hörrni. Nu tar jag mig själv i kragen och tycker att vi håller tonen och nivån sansad här. Även om det är en överrepresentation av män på detta forum ska tonen vara välkomnande, respekterande och inkluderande. Tråden håller på att spåra ur - delvis med min hjälp - och nu tycker jag att vi lugnar ner oss.
 

Apansson

Torpare
Uttrycket "forumslampa" har fått en helt ny innebörd...
Äsch, nu är du hård om orden. Kan väl vara en elegant dam trots viss urringning!

Nej, hörrni. Nu tar jag mig själv i kragen och tycker att vi håller tonen och nivån sansad här. Även om det är en överrepresentation av män på detta forum ska tonen vara välkomnande, respekterande och inkluderande. Tråden håller på att spåra ur - delvis med min hjälp - och nu tycker jag att vi lugnar ner oss.

Mja. Man får som sagt välja orden så att det inte blir för mycket mansgris!
 

gurta_g

Cartier
Blir mer och mer övertygad om varför det är dags att börja plugga... Tack för påminnelsen ts :)
 

Nexus

Panerai
Jag för just nu en dialog med min älskarinna angående hur mycket champagne jag behöver bjuda henne på för att få stuva nere hela klocklådan i dekolletaget och sedan få publicera bilden här.
Hon är inte helt såld på idén, men fortsättning följer.
 

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Jag för just nu en dialog med min älskarinna angående hur mycket champagne jag behöver bjuda henne på för att få stuva nere hela klocklådan i dekolletaget och sedan få publicera bilden här.
Hon är inte helt såld på idén, men fortsättning följer.


Vi är säkert några som kan bidra med varsin flaska... :D
 

egbert

Panerai
Men så utomordentligt pubertalt. Många av er kanske man muttra "dagens ungdom" om.
Er andra, skäms på riktigt! Det finns gott om sidor på nätet om man vill spana lökar och mansgrisa sig. Men inte solka vårt fina KS med sån här smörja, väl?
 
Topp