• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag har bestämt mig, nu skall "SKITEN" bort!!!

Skall jag ha helskägg eller inte?!

  • JA!

    Röster: 74 70.5%
  • NEJ!

    Röster: 31 29.5%

  • Totala väljare
    105
  • Enkät stängd .

McFly

Cartier
Respekt! Det är en sak att gå ner i vikt, men att hålla vikten under en längre period är ju det som är viktigt. Då har man ändrat sin livsstil till något nyttigare och friskare :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grymt!
Har själv liknande projekt
Gått från 95 kg maj 2015
Till 78 kg januari 2016
Unnat mej massa breitlings under resan:)
Målet är 75 kg och ny speedy
Men fuskade och beställde en redan nu:cool:

Bra jobbat! Hehe...så är det, man måste ha både morötter och ett förtjäningssystem för att göra resan lättare.
 
  • Like
Reactions: PCB

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Imponerande! :) Hoppas att du kan fortsätta köra din nya livsstil även under 2016 och önskar dig lycka till.


Tackar, tackar min vän! Ja, det hoppas jag också, men det skall nog inte vara några större problem som det känns nu! Men man skall aldrig säga aldrig, är lätt att falla tillbaka om man inte har karaktären som jag hoppas att jag har.

Respekt! Det är en sak att gå ner i vikt, men att hålla vikten under en längre period är ju det som är viktigt. Då har man ändrat sin livsstil till något nyttigare och friskare :)

Tack! Ska försöka fortsätta hålla vikten, men det krävs att man inte slarvar med något tyvärr, maten är nog inga problem, däremot kan det bli svårt att motivera sig med träningen om det visar sig att man känner sig trött när man kommer hem.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Snart 8 månader sedan jag skrev det senaste inlägget, och över 1 år sedan jag nådde mitt mål att gå ner i vikt till 75kg då jag startade detta galenskap i januari 2015. Visst det har varit en lång väg, och har det varit värt det?! JA! Jag känner mig som en ny människa och jag känner att jag inte försakar något. Och det är väl därför det går så lätt att försätta med vardagslunken. Mycket spelar väl in, men att jag började studera till finsnickare är nog fan det bästa jag har gjort här i livet, där satt nog det mesta tröstätandet, då man kände att det inte var så kul att kliva upp ur sängen och åka till jobbet.

Det brukar väl sägas att det svåra att med att gå ner i vikt, är att hålla den, personligen tycker jag att det funkar hyfsat bra än så länge.

Då, jag började i januari 2015.
image.jpeg


9 juli 2015, då hade jag nått målet jag satte att gå ner till 75kg eller mindre.
upload_2016-8-25_11-30-30.png


I januari 2016, hade hållit vikten helt OK.
image.jpeg


Idag 25/8. Kostar att ligga på topp :rolleyes:.
image.jpeg
image.jpeg



Även skägget växer på riktigt bra, och jag känner mig normal igen! Ett tag kändes det som om jag sprang runt naken :D.

Januari 2015 precis efter halshuggningen.


Januari 2016, hade man fått några fjun tillbaka i alla fall.


Idag 25/8, gött att vara back in business. Haha...börjar även få grått hår ser jag :woot:, som jag har längtat, faen så nice :cool::D:p:cigar:!



Lets get ready to Rumble...
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Snart 8 månader sedan jag skrev det senaste inlägget, och över 1 år sedan jag nådde mitt mål att gå ner i vikt till 75kg då jag startade detta galenskap i januari 2015. Visst det har varit en lång väg, och har det varit värt det?! JA! Jag känner mig som en ny människa och jag känner att jag inte försakar något. Och det är väl därför det går så lätt att försätta med vardagslunken. Mycket spelar väl in, men att jag började studera till finsnickare är nog fan det bästa jag har gjort här i livet, där satt nog det mesta tröstätandet, då man kände att det inte var så kul att kliva upp ur sängen och åka till jobbet.

Det brukar väl sägas att det svåra att med att gå ner i vikt, är att hålla den, personligen tycker jag att det funkar hyfsat bra än så länge.

Då, jag började i januari 2015.
image.jpeg


9 juli 2015, då hade jag nått målet jag satte att gå ner till 75kg eller mindre.
upload_2016-8-25_11-30-30.png


I januari 2016, hade hållit vikten helt OK.
image.jpeg


Idag 25/8. Kostar att ligga på topp :rolleyes:.
image.jpeg
image.jpeg



Även skägget växer på riktigt bra, och jag känner mig normal igen! Ett tag kändes det som om jag sprang runt naken :D.

Januari 2015 precis efter halshuggningen.


Januari 2016, hade man fått några fjun tillbaka i alla fall.


Idag 25/8, gött att vara back in business. Haha...börjar även få grått hår ser jag :woot:, som jag har längtat, faen så nice :cool::D:p:cigar:!



Lets get ready to Rumble...
Bra jobbat, och grattis!
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Snart 8 månader sedan jag skrev det senaste inlägget, och över 1 år sedan jag nådde mitt mål att gå ner i vikt till 75kg då jag startade detta galenskap i januari 2015. Visst det har varit en lång väg, och har det varit värt det?! JA! Jag känner mig som en ny människa och jag känner att jag inte försakar något. Och det är väl därför det går så lätt att försätta med vardagslunken. Mycket spelar väl in, men att jag började studera till finsnickare är nog fan det bästa jag har gjort här i livet, där satt nog det mesta tröstätandet, då man kände att det inte var så kul att kliva upp ur sängen och åka till jobbet.

Det brukar väl sägas att det svåra att med att gå ner i vikt, är att hålla den, personligen tycker jag att det funkar hyfsat bra än så länge.

Då, jag började i januari 2015.
image.jpeg


9 juli 2015, då hade jag nått målet jag satte att gå ner till 75kg eller mindre.
upload_2016-8-25_11-30-30.png


I januari 2016, hade hållit vikten helt OK.
image.jpeg


Idag 25/8. Kostar att ligga på topp :rolleyes:.
image.jpeg
image.jpeg



Även skägget växer på riktigt bra, och jag känner mig normal igen! Ett tag kändes det som om jag sprang runt naken :D.

Januari 2015 precis efter halshuggningen.


Januari 2016, hade man fått några fjun tillbaka i alla fall.


Idag 25/8, gött att vara back in business. Haha...börjar även få grått hår ser jag :woot:, som jag har längtat, faen så nice :cool::D:p:cigar:!



Lets get ready to Rumble...
Bra jobbat affe, men benen ser lite orakade ut...
 
Fan vilken framgångssaga @Affe bra kämpat! Du ser ju 20 år yngre ut trots gråa hårstrån :)

Vad är receptet, motionscykel och den där magträningsdynan du köpte?
 

Psykel

Patek
Ruggigt stiligt! Har själv börjat lite smått (kommer inte köra nån stenhård träning direkt) på att avveckla kaggen. Skägget är redan på plats, dock. ;)
Men! Du måste fortfarande göra nåt åt tånaglarna. :D
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Kaggen behövs om man ska orka lyfta lite, är ju kroppens egna bälte... ;)

Tog det dig 1 år att få till skägget igen, eller rakade du dig efter kapningen ett tag eller lät du det växa helt fritt ?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fan vilken framgångssaga @Affe bra kämpat! Du ser ju 20 år yngre ut trots gråa hårstrån :)

Vad är receptet, motionscykel och den där magträningsdynan du köpte?

Hehe...tackar, mycket har det gjort, men det hade inte hänt lika mycket ifall jag inte hade ändrat om kosten. Bort med sötsakerna på vardagarna, in med mer frukt och grönt, volá :p.
 
Topp