• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag har bestämt mig, nu skall "SKITEN" bort!!!

Skall jag ha helskägg eller inte?!

  • JA!

    Röster: 74 70.5%
  • NEJ!

    Röster: 31 29.5%

  • Totala väljare
    105
  • Enkät stängd .

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Kul tråd Af Sjodahl !

På bilden från 2006 ser det ut som du skulle vara släkt med sångaren i system of a down.

Brother from another mother? o_O

image.jpg
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Härlig tråd! Kör hårt med viktminskningen. Envishet och att hitta en rutin som fungerar i långa loppet är nyckeln till att lyckas. Tror på dig!!
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Kul som tusan att se transformationen! Med eller utan skägg är nog mycket en vanesak.. Kommer funka vilket som även om det där skägget och inte minst mustaschsnurrorna var väldigt Affe-karaktäristiska!
Lycka till med viktmålet, kommer gå som en dans!
 

Hugii

Audemars
Med din glöd och ditt engagemang så tror jag att du på 60 min kan generera elektricitet till hela "Söping" som nu kallas Löping. :)
Vattenfall har långsiktiga planer med dig... :rolleyes:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ja du Af Sjodahl vi vill gärna ha en uppdatering, vad hände sen kompis? :)


Har lyckats att gå ner ca 3kg, mår mycket bättre nu efter jag slutat med lördag hela veckan! Magen mår bättre och jag känner mig mycket piggare faktiskt. Det jag har gjort, är att sluta med allt socker på vardagarna, äter bara kött (fågel,fisk,nöt,gris) i gång per dag. Kvällen så är det fruktsallad eller grönsallad.
 

jabla

Sarlacc
Har lyckats att gå ner ca 3kg, mår mycket bättre nu efter jag slutat med lördag hela veckan! Magen mår bättre och jag känner mig mycket piggare faktiskt. Det jag har gjort, är att sluta med allt socker på vardagarna, äter bara kött (fågel,fisk,nöt,gris) i gång per dag. Kvällen så är det fruktsallad eller grönsallad.
Bra jobbat! känns som det blir klockköp innan sommaren. :)
 
Skitkul tråd! Blir riktigt imponerad av hur målmedveten du verkar vara! Tycker det var helrätt beslut att göra sig av med skägget. 10 år yngre sa tanten, och jag får nog hålla med henne där! Dessutom, om du skulle sakna det är det ju bara att börja spara igen. :)
 

isbjörn

Panerai
Styvt att lägga upp alltihop här. Men nu finns ju ingen väg tillbaka! Smart. Och inspirerande! Jag skulle må bra av en liknande kur, men har inte riktigt kommit till skott.... Ännu.
Lycka till! Du kommer att fixa detta.
 
Topp