• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag har en "Pann"erai...

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har fått dessa klockor på "hjärnan"...;-)
image.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Som nybliven medlem kan jag notera att det inte var det här jag väntade mig, men allt är tydligen som vanligt oavsett om man håller på med bilbanor eller smida eller fullskalebilar eller klockor, jag känner mig genast mer välkommen........

Vad är det du menar? Att vi inte är riktigt kloka?
Korrekt uppfattat i så fall! Välkommen!

:)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Som nybliven medlem kan jag notera att det inte var det här jag väntade mig, men allt är tydligen som vanligt oavsett om man håller på med bilbanor eller smida eller fullskalebilar eller klockor, jag känner mig genast mer välkommen........
Just fredagskvällar brukar kvaliteten på inläggen vara lite... Eljest om man säger så:)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Varför har jag känslan av att en liknande tråd inte skulle startas en sketen tisdag samma tid :D
Men bär man panerai sådär kan man ju bära alla modeller, inte dumt tänkt alls ;)
 

paradis

Audemars
Vet att man måste ha bra arm för klockan,den är inte liten precis , Såg den här igår, kanske vackraste Panerai med det armbandet........
10923260_845625488827625_7351748525477397764_n.jpg
 
Topp