• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag har köpt ny klocka!

Ricrob

Patek
Japp, ny som NY! :)

Två veckors väntan är över, idag messade Spencer66 "It's there!" och kosan styrdes kvickt mot Rob Engström!

Vapendragaren leben följde såklart med och höll i handen, vilket kändes mycket bra!

Sicksack på Centralbron!
154wynH.jpg


Framme! Spence står precis till höger med klimpen sovande i barnvagnen och Leben är på g bakom!
IcGm7As.jpg


Hmm, inget bubbel eller annat starkt när man köper snik-klockor?! Eller så är kaffe bättre när man kör bil.
rzyqVhM.jpg


Och här kära vänner tar vi ett brake och hoppar framåt i tiden lite till när jag kom hem, för såklart vill jag ju göra en proper boxöppning när jag köpt min första helt nya premiumklocks, för på Rob E kom den i en liten påse bredvid boxen!

DZ3TvmE.jpg


Tjusigt med extra godis! Stort tack Rob E!
7aopRel.jpg


Vi jobbar oss inåt.
juOluEY.jpg


Nu är det nära!
RY0iitZ.jpg


F**k yeah, halvguld!
uDDB5VW.jpg



Tillbaka till butiken igen!

Här har min nya kärlek precis landat på bordet och Enzon är kastad!
KOfdiVo.jpg


Min oro att keramisk bezel och sunburst-tavla inte skulle matcha är helt bortblåst.. Magi!

GpcyyR2.jpg


Leben kastade fram sin nya fina damklocka för att jämföra, grymt snygg (och liten)! ;)
JOdTiGi.jpg


1a handledsskottet av minst en miljon kommande!
yVWF5al.jpg


Alla som kan räkna till 3 var där!

Q9KdY2Y.jpg


Hann känna på denna feting (så jävla TUNG!) och nästan spontanköpa en DJ till frugan innan det var av hemåt igen.
6XLEjSR.jpg


Mycket plast på den rackaren!
koVQ2ND.jpg


Och ett sista avplastat skott.
gb9c0vl.jpg


Thats it! Jag är nöjd, glad och en smula fattig!

Tack för all hjälp Spencer66 och input/sällskap leben!
Tjääääna!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du är galen min vän! Jag antar att du fick igenom det där köpet i och med att det var en klocka för att fira den nya familjemedlemmen. Undrar vad frugan säger när du vill flippa den om 6 månader ;-)
Stort Grattis!!!
 

jabla

Sarlacc
Grattis! precis rätt klocka för dig. Tycker Explorern på samlingsbilden ser lite matt ut i sällskapet. :)
Avvaktar fortvarande med inköp av fabriksny Rolex för min egen del men blir mer och mer sugen.
 

LVM

Breitling
Grattis!

Daytona modellen i platina är vass som attan! Får jag lov att fråga om du noterade vad den låg på i pris hos Rob Engström?
 
Topp