• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag har ljugit. Förlåt! :(

Camo00

Patek
I ett försök att bli en bättre och ärligare människa är det dags att krypa till korset och skamfyllt erkänna att jag har ljugit Er alla rakt upp i ansiktet i över ett år! :(

Det känns bra att äntligen få lätta mitt hjärta och slänga oket från axlarna. Hoppas att Ni kan förlåta mig och att vi går vidare tillsammans mot en bättre värld?!

Vad är det då jag har ljugit om så beräknande och kallhamrat??

Den här såklart:

Smpwater1_zps63b54376.jpg



Självklart tycker jag inte PÅ RIKTIGT att länken är den snyggaste länk som någonsin har gjorts!! :(

Vissa av Er har försökt att intervenera både snällt och hårt, men jag har envist trasslat in mig i ett allt tjockare nät av lögner och undanflykter.

Men nu är det sagt! Länken är INTE snyggast av alla. Den är tom ganska ful... :(

Men den är ju SÅ JÄVLA SKÖN!! Den är ju på allvar bekvämare än både skinn, perlon och nato!! Klockvärldens ECCO med fotriktiga, ortopediska sulor! :)

Smpwater5_zpsd54ee0c0.jpg




Och Pierce Brosnan har ju faktiskt samma modell som James Bond, och det är ett tungt argument såklart!

Brosnan_zps0858d447.jpg




Han fick ju dessutom ligga med Isabella, med den här fula men bekväma länken! Det duger åt mig...

Smpisabella2_zps2c4fea90.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Såååå ful är inte länken.. Inte Izabella heller...wow!!
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Om man som svar på alla jobboga frågor alternerar mellan: Jag är James Bond och Jag har legat med Izabella, så har jag svårt att se att man inte kan komma undan med i princip vad som helst...

Fråga/påstående: - Vilken ful klocklänk du har!
Svar: - Jag är James Bond...

Fråga/påstående: -Hur kan du bära en plastklocka från ur&Penn?
Svar: - Jag har legat med Izabella...

Fråga/påstående: Hur lyckades du repa sönder din nya BMW?
Svar: - Jag är James Bond..

och så vidare...
 

john b

Rolex
Jag håller med, inte den snyggaste länken. Inte den fulaste heller iosf.

Och vad värre är, den drar loss fler hårstrån än tjejens epilator.
Mycket smärtsam länk att bära för oss med höga testosteronhalter.
 
En fantastisk 2531.80.00 ! Nu pratar vi klockor ! :) Håller med om att länken är fantastisk, bär i princip aldrig länk själv men just den fick stanna kvar i rekordlånga två veckor på handleden innan den monterades av för gott till förmån för ett orange NATO-strap.

Wear it in health !

Vänligen
Forumets undersköterska
 

Camo00

Patek
Om man som svar på alla jobboga frågor alternerar mellan: Jag är James Bond och Jag har legat med Izabella, så har jag svårt att se att man inte kan komma undan med i princip vad som helst...

Fråga/påstående: - Vilken ful klocklänk du har!
Svar: - Jag är James Bond...

Fråga/påstående: -Hur kan du bära en plastklocka från ur&Penn?
Svar: - Jag har legat med Izabella...

Fråga/påstående: Hur lyckades du repa sönder din nya BMW?
Svar: - Jag är James Bond..

och så vidare...

Fast hävdar man det och envist står på sig, på mitt jobb, så blir det vårdintyg och Risperdal...
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Fast hävdar man det och envist står på sig, på mitt jobb, så blir det vårdintyg och Risperdal...
Ja, men för att komma undan med det behöver ju båda påståendena vara sanna! Annars blir det nog som du säger och det blir sluten avdelning nästa!!
Det är med andra ord väldigt få här i världen som kommer undan... :(
 
Topp