Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Jag har tänkt på en sak..

Diskussion i 'Diskussion' startad av RicVin, 27 november 2012.

1. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Har en liten önskan, och det är att när ett objekt är sålt på den eminenta "Handla" delen av forumet kan man väl skriva det i rubriken.. Inte skriva det som ett svar under tråden. Om man bara "ändrar" annonsens rubrik så framgår det med all önskvärd tydlighet att prylen är SÅLD och det blir ingen BUMP av ett objekt som egentligen inte behöver någon mer uppmärksamhet. Tror till och med att våra Landsfäder och forumpatroner tänkt på detta och nämner det i reglerna kring "Handla" delen..
    Eller? Är det bara jag?.... ;)

Ps: faan ta den som gräver fram en annons där jag själv missat detta.... :evil:

2. Håller med!

3. Feskarn

Feskarn Kingen av Feskekörka

Från:
    Göteborg
    Kan hålla med om det fastän jag själv gjorde det felet igår. Försökte faktiskt att ändra rubriken först men fick inte till det.

Så om någon vet hur man ändrar rubrik när man använder Tapatalk så får ni gärna hojta till? Kanske måste öppnas i Safari först?

4. ZQT

ZQT The Banker

Kan bara hålla med!

5. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
  6. Helmeroni

Helmeroni Bonde

Fan vilket bra Ps. Haha :D håller för övrigt helt med i sak!

Mårtenssons ur Brookfield