Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Jag klickar på symbolen för "senaste inlägget" i en tråd,

Diskussion i 'Diskussion' startad av Rivalen, 5 april 2013.

1. Rivalen
    Trådstartare

Rivalen Friends of KS

men jag kommer inte dit. Så jag som gillar att läsa bakifrån i trådar jag tidigare läst i får inte det flyt som man får när "senaste inlägget" knappen gör sitt jobb. Bara jag?

2. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Re: Jag klickar på symbolen för "senaste inlägget" i en tråd

nope samma här, dock tror jag att det borde stå "senaste olästa inlägget" vilket denna knapp verkar försöka anpassa sig till. Dvs om det är en tråd med 30 poster som du aldrig öppnat tidigare kommer den starta från första posten, osv. Detta verkar inte alltid fungera det heller men jag tror att det är så den knappen försöker göra :)

3. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö

Precis - du kommer till det senaste olästa (för dig) inlägget.

4. Rivalen
    Trådstartare

Rivalen Friends of KS

När det funkar så är det ju perfekt - tack! Förklarar varför jag aldrig kan läsa bakifrån i eviga klocktråden t ex och jag var van från ett annat (datasäkerehets) forum att man kom till sista oavsett när man var inne sist.

:D

Mårtenssons ur Brookfield