• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag kommer, jag kommer...inte för sent längre? Veronica Maggios eget klockbrand.

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Okej, det här var nytt för mig:

http://maggio.se/sv/sidor/produkter.html

340444_1280.jpg


Vem är tänkt att köpa det här?
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Var kommer Veronica in i bilden? Som jag läst är det en Christian Maggio (släkt?) som ligger bakom märket. Ser inte Veronica nämnd någonstans.
Klockorna ser väl ok ut, i paritet med andra kinaklockor som DW, Triwa etc.


Jag letade också förgäves efter Veronicas namn på hemsidan, men i 'reklamtexten' jag läste så stod följande:

Veronica Maggio lanserar nu tillsammans med sin bror Christian deras första kollektion med klockor. Klockorna tillverkas i Italien av mineralglas, stål och silikon, har japanska urverk och är unisex.

Om det är reportern som missuppfattat eller inte låter jag vara osagt.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Tycker det är kul, näää det är inte rolex men va faaan kom igen. Är det inte kul då någon lanserar klockor. Tror inte de flesta som hänger här är målgruppen för klockorna....
 
Topp