• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag lovar! Jag vet att det är FREDAG imorrn...

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
På väg hem efter en lång slirig dag
image.jpeg
 

Compiss

Patek
2-Faktor
När är den officiella tiden då det är fritt fram att dra igång tråden?

Personligen anser jag att 7:30 är rimligt :)
 

MariaE

Panerai
Vill bara tala om att jag har full koll på veckodagarna denna vecka också!! Appropå full så är jag snart det om jag har lite tur...;-)
Då morgondagen är den första klämmdag som chefen sagt att vi inte behöver jobba om vi inte vill...?! Så kan ni ju lugna er med sms terror och faketrådsskpande till efter 08:36 eller vad jag nu bestämde... Jag HAR koll!! Lovar och svär!!
Skål på er!! Särskilt mina Paneristivänner som har en AW idag trots den lediga dagen! Ha det så gott. Hoppas ni hittade ngn uteservering!!
image.jpeg

Jajaja!! Jag vet! Denna sida av huset ska målas!! Imorrn.. Jag gör det imorrn...:)

Längesedan någon kallade mig pojk :)
8:36 är det något officiellt eller egen påhittad tid?
Tror bestämt det är @RicVin s påhittade tid. Själv tycker jag att gränsen bör vara vid 05.31. :)
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Förstår inte varför det skall vara så bråttom?
Låt RicVin ha sin tråd och starta den när han vill, det blir ändå ingen riktigt fredagstråd om inte han har startat den :)
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Officiella tiden är ju 08:35!

Amatörer!!! :D

EDIT: Dock helt rätt att det är 08:36 som det är "fritt fram" :D
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor

Alla väntar med stor spänning om han skall vakna tills kl slår 08:36 :nailbiting:, eller om det blir någon annan som postar :D.

Tippar på att han släpar sig upp hur bakfull han än må vara, för denna tråd missar inte farbror gärna :rolleyes:...
 
Senast ändrad:

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Däremot behöver vi lite regler för FUSKARNA som skriver in några tecken för att bli "först" och sedan uppdaterar posten med text o bild osv :D

Borde ta bort "ÄNDRA"-funktionen i fredagstrådarna, jag ser det som en värre skandal än Floridas rösträkningar!!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Alla väntar med stor spänning om han skall vakna tills kl slår 08:36 :nailbiting:, eller om det blir någon annan som postar :D.

Tippar på att han släpar sig upp hur bakfull han än må vara, för denna tråd missar inte farbror gärna...
Är du sur min hårige vän?
 
  • Like
Reactions: JLW

Riley

Panerai
Däremot behöver vi lite regler för FUSKARNA som skriver in några tecken för att bli "först" och sedan uppdaterar posten med text o bild osv :D

Borde ta bort "ÄNDRA"-funktionen i fredagstrådarna, jag ser det som en värre skandal än Floridas rösträkningar!!
Anarki i "anarki-tråden" vill vi inte veta av ;)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
SUR?! Nä...det tror jag väl ändå inte att jag är, det är ju fredag och därmed Fredagstråden...
Jag tyckte du lät en smula sur i kommentaren om bakfylla. Sånt skämtar man inte om. De som sett mig bakfull vet att jag lider oerhört!!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag tyckte du lät en smula sur i kommentaren om bakfylla. Sånt skämtar man inte om. De som sett mig bakfull vet att jag lider oerhört!!!

Då ber jag om ursäkt om det misstolkades farbror @RicVin, det var ett försök att vara rolig på någon annans bekostnad iom du lade ut denna tråd igår där du drack ÖL i solskenet :D = bakfull om man har/får för roligt kanske, så här en torsdags eftermiddag :p.
 
Topp