• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag mötte Lassie!

jabla

Sarlacc
När man är 50+ inträffar det rätt ofta att man gått förbi folk innan man kommer på att man känner igen dem.
I november var jag i Stockholm på en buss till Kungsholmen och när vi steg av vid Amaranten insåg jag efteråt att det var du som stod med junior i barnvagnen vid dörren, vi tittade på varandra.
Tyvärr var det ingen tid för GTG den gången. Jag vet att det är en lam ursäkt och planerar in bättre nästa gång. :)
 

hejo

Panerai
Ledarskap min vän kan betyda olika för olika personer. Jag kan ha förståelse för att folk inte vågar ta kontakt med dig när de ser dig, detta pga att vi alla tolkar saker olika.....
 

Ministern

Founder
2-Faktor
När man är 50+ inträffar det rätt ofta att man gått förbi folk innan man kommer på att man känner igen dem.
I november var jag i Stockholm på en buss till Kungsholmen och när vi steg av vid Amaranten insåg jag efteråt att det var du som stod med junior i barnvagnen vid dörren, vi tittade på varandra.
Tyvärr var det ingen tid för GTG den gången. Jag vet att det är en lam ursäkt och planerar in bättre nästa gång. :)

Nu är jag lite ledsen faktiskt, jag hade verkligen velat träffats.
 

Minuteman

Rolex
Med tanke på alla inlägg man sett om att en lunch med Spencer66 leder till klockinköp i 100KSEK klassen, finns set väl en risk att ett hej kommer leda till kostnader på minst 1-2tusen? ;)
 
Topp