• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"Jag mötte Spencer"

Ministern

Founder
2-Faktor
Re:

Barda skrev:
Spencer66 skrev:
Barda skrev:
Spencer66 skrev:
Fast om någon hade sett mig så vet de att jag ALDRIG skulle bära klocka när jag gymmar! I övrigt med tunga vikter och Golds Gym tisha så stämmer det :D

:D nästa gång jag ser dig på spårvagnshallarna så lovar jag att hojta :)


Har du en sea dweller?
No, gör samma som du. Tränar inte med klocka. Undantag från längd, utför och löpning. Då får pulsklockorna hänga med (polar/suunto)


Börjar känna mig lite gudomlig nu! :mrgreen:
 

Barda

Cartier
Spencer66 skrev:
Barda skrev:
Spencer66 skrev:
Barda skrev:
Spencer66 skrev:
Fast om någon hade sett mig så vet de att jag ALDRIG skulle bära klocka när jag gymmar! I övrigt med tunga vikter och Golds Gym tisha så stämmer det :D

:D nästa gång jag ser dig på spårvagnshallarna så lovar jag att hojta :)


Har du en sea dweller?
No, gör samma som du. Tränar inte med klocka. Undantag från längd, utför och löpning. Då får pulsklockorna hänga med (polar/suunto)


Börjar känna mig lite gudomlig nu! :mrgreen:
Spencer - klockochgym-guden
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Re:

Tyckte det var läge för en liten idolbild, det är jag min vän legosoldaten och hans varghybrid.

3B71715F-25E9-4C1B-9EE8-9E7582242FA4-2344-000002BEC4F4F32A_zps987a5373.jpg
 
S

scarab

Guest
Re:

Det är inte alla förunnat att "möta" Spencer, vanligt folk får nöja sig med att se honom, bara det är en ynnest!! :D
 
Re: Re:

scarab skrev:
Det är inte alla förunnat att "möta" Spencer, vanligt folk får nöja sig med att se honom, bara det är en ynnest!! :D


Nu när det sjunkit in så här på kvällskvisten så ångrar jag mig att jag inte tog kontakt.
Tänk va annorlunda mitt liv hade kunnat sett ut!
 
Re: Re:

Spencer66 skrev:
San Gennaro skrev:
scarab skrev:
Det är inte alla förunnat att "möta" Spencer, vanligt folk får nöja sig med att se honom, bara det är en ynnest!! :D


Nu när det sjunkit in så här på kvällskvisten så ångrar jag mig att jag inte tog kontakt.
Tänk va annorlunda mitt liv hade kunnat sett ut!


Det finns ju alltid risk att träffa folk IRL om man drygat sig.. ;)


Haha. Bara för att ni väljer sunkhak med tvivelaktiga alkoholtillstånd och processad mat kan jag ju inte sluta leva! =)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Re: Re:

San Gennaro skrev:
Spencer66 skrev:
San Gennaro skrev:
scarab skrev:
Det är inte alla förunnat att "möta" Spencer, vanligt folk får nöja sig med att se honom, bara det är en ynnest!! :D


Nu när det sjunkit in så här på kvällskvisten så ångrar jag mig att jag inte tog kontakt.
Tänk va annorlunda mitt liv hade kunnat sett ut!


Det finns ju alltid risk att träffa folk IRL om man drygat sig.. ;)


Haha. Bara för att ni väljer sunkhak med tvivelaktiga alkoholtillstånd och processad mat kan jag ju inte sluta leva! =)


Utmärkt, då förväntar jag mig att du presenterar dig nästa gång! ;)
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Re: Re:

Spencer66 skrev:
San Gennaro skrev:
scarab skrev:
Det är inte alla förunnat att "möta" Spencer, vanligt folk får nöja sig med att se honom, bara det är en ynnest!! :D


Nu när det sjunkit in så här på kvällskvisten så ångrar jag mig att jag inte tog kontakt.
Tänk va annorlunda mitt liv hade kunnat sett ut!


Det finns ju alltid risk att träffa folk IRL om man drygat sig.. ;)

Då går du runt med konstant ångest eller? :lol: ;)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Re: Re:

Fryken skrev:
Spencer66 skrev:
San Gennaro skrev:
scarab skrev:
Det är inte alla förunnat att "möta" Spencer, vanligt folk får nöja sig med att se honom, bara det är en ynnest!! :D


Nu när det sjunkit in så här på kvällskvisten så ångrar jag mig att jag inte tog kontakt.
Tänk va annorlunda mitt liv hade kunnat sett ut!


Det finns ju alltid risk att träffa folk IRL om man drygat sig.. ;)

Då går du runt med konstant ångest eller? :lol: ;)


Nä!
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Re:

Har aldrig mött Spencer......men sett honom stå och dumpa bilbatterier i Värtahamnen en regnig höstkväll......
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: Re:

Spencer66 skrev:
Hunden är till 75 procent varg (timberwolf och polar varg) resterande är Alaska malmute och herdehund.

Googlade lite på ämnet igår och hamnade på diverse mystiska forum. Den allmänna uppfattningen var att varghybrider i 5e led är lagligt i Sverige, allt annat är alltså icke ok. Ska tydligen vara ett rent helvete att ha en varghybrid eftersom de är så "vilda". -Pinkar inne och beter sig allmänt ouppfostrat. Cool var den i alla fall.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Re: Re:

yonsson skrev:
Spencer66 skrev:
Hunden är till 75 procent varg (timberwolf och polar varg) resterande är Alaska malmute och herdehund.

Googlade lite på ämnet igår och hamnade på diverse mystiska forum. Den allmänna uppfattningen var att varghybrider i 5e led är lagligt i Sverige, allt annat är alltså icke ok. Ska tydligen vara ett rent helvete att ha en varghybrid eftersom de är så "vilda". -Pinkar inne och beter sig allmänt ouppfostrat. Cool var den i alla fall.



Hunden kommer från de djupa skogarna uppifrån. Den är lugn men är skeptisk till mänsklig kontakt.. Den har varit på tv :)
 
Topp