• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jag och min nya bästis

David

Bödeln
Hej Hans,

Jag har en klocka som jag tänkt annonsera på Internet, men jag är osäker på om den är äkta. (Klockan, alltså.) Jag hörde mig för hos handelskammaren och fick till svar att ni erbjuder verifieringstjänster, och dessutom kan ordna så att allt går rätt till i enlighet med skattemyndighetens direktiv. Nu undrar jag om jag skulle kunna anlita er för ett sådant uppdrag? Jag kan erbjuda halva säsong tre av Game of Thrones, tyvärr dubbad till franska, i arvode.

mvh, David
 

calzone

Vacheron
Hej Hans,

Jag har en klocka som jag tänkt annonsera på Internet, men jag är osäker på om den är äkta. (Klockan, alltså.) Jag hörde mig för hos handelskammaren och fick till svar att ni erbjuder verifieringstjänster, och dessutom kan ordna så att allt går rätt till i enlighet med skattemyndighetens direktiv. Nu undrar jag om jag skulle kunna anlita er för ett sådant uppdrag? Jag kan erbjuda halva säsong tre av Game of Thrones, tyvärr dubbad till franska, i arvode.

mvh, David


Helt jävla underbart !
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Jo, vi är många klocksnackare som hänger på holländska gayforum och postar diverse spännande bilder.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Penisbilden triggar på ordet hans59 då Google strippar (no pun intended) bort avdelningstecken för att vidga sökträffarna.
HandelskammarHans har alltså inget att göra med en holländsk penis. Egentligen. :smug:
 

POO

Panerai
Undrar om hen verkligen heter Hans P****n för i så fall finns det inte många att välja på, 11 st enligt ratsit.
Känns inte som ett "vanligt" internettroll som bara vill skämta lite heller.
 

Vonlind

Panerai
Han har ju hotat mig ganska redigt, kallat mig det ena och det andra. Sagt att mitt huvud skall rulla ned för en backe. Och dyl påhopp sagt att jag är anmäld och allt möjligt. Snubben är en aning sjuk i huvudet. Han försökte spela intellektuell genom att kolla upp "min IP" och enl han bodde jag i Sundsvall.. Haha.. Bor i hufvudstaden. Väldigt underligt beteende.
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Han har ju hotat mig ganska redigt, kallat mig det ena och det andra. Sagt att mitt huvud skall rulla ned för en backe. Och dyl påhopp sagt att jag är anmäld och allt möjligt. Snubben är en aning sjuk i huvudet. Han försökte spela intellektuell genom att kolla upp "min IP" och enl han bodde jag i Sundsvall.. Haha.. Bor i hufvudstaden. Väldigt underligt beteende.

Sjuk person minst sagt, han kan inte ha det lätt. Om man googlar på [email protected] så dyker den här tråden upp högst upp, så posta gärna hela emailet han skickade.
 

Vonlind

Panerai
Måste snabbt meddela att jag hade köpt en Omega, vilket visade sig att den var falsk. Jag skulle sälja min gamla Seiko dessutom så jag skrev bara Klockor i annonsen. Och så fort någon frågade så uppmärksammade jag genast att det var en kopia (skäms över detta) Men tanken med "ömegan" var falsk tänkte jag att den kunde de få med den på köpet.


Börja läs nerifrån.


Date: Fri, 3 May 2013 15:30:11 +0200
Subject: Re: RE: Ang. Klockor
From: [email protected]
To: [email protected]


Din jävla pajas. Skicka då ditt fega kräk, SKICKA DÅ.
----
Axel
Sent with HotmailBuzzr
On 2 maj 2013 23:12, Hasse Pallin wrote:
jaaaaaaaasåååå är det BÖÖÖÖÖGAXEL SOM VAKNAT TILL Liv.

Då jag gjorde en tilläggsanmälan , så frågade jag polisen om det är okey att jag skickar en kopia till dej,, hon tyckte inte att jag skulle göra det , pga att du då kan förberedda dej på de frågor som du kommer att få vid polisförhöret som du blir kallad till .

Så nu vet du hur det ligger till ditt inavel,,, vad inavel är ??? jooooo när nån i likhet dej har föräldrar som är nära släkt med varandra,,, då blir det inavel !!



Date: Thu, 2 May 2013 23:05:41 +0200
Subject: Re: RE: Ang. Klockor
From: [email protected]
To: [email protected]


Tjena, väntar fortfarande!
----
Axel
Sent with HotmailBuzzr
On 29 apr 2013 03:48, hans björk wrote:
Fick en kopia på anmälan i Fredags ,, skickar den till dej snarast,, så att du fattar att det går inte att fara fram som du gör !!!



From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Ang. Klockor
Date: Tue, 23 Apr 2013 20:29:40 +0200

Jag väntar på att polisen nu skall komma, har du någon aning när? Har nämnligen piano lektion imorgon! Kram


From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Ang. Klockor
Date: Tue, 23 Apr 2013 18:21:58 +0200

Jag tycker ABSOLUT att du ska ta ditt liv,, då du ändå inte har något att tillföra för någon !! dessutom så blir det en BÖÖÖÖG mindre :):):):):):):):):)

Återigen så utsätter du mej för sexuella trakkaserier, och det blir självklart ånyo en polisanmälan.
Nu är det vida känt att blattar och tattare som dej inte har någon större respekt för rättsväsendet,, MEEEEN det blir
liksom ändå till i detta fall min fördel,, då samhället ser speciellt allvarligt på den typ utav brott som du utsätter bla mej för !!!!



From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Ang. Klockor
Date: Tue, 23 Apr 2013 18:06:29 +0200

Utan dig tror jag jag aldrig jag skulle kunna leva, du förser min tisdag med så mycket humor! Kram.


From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Ang. Klockor
Date: Tue, 23 Apr 2013 17:23:16 +0200

För att du säljer kopior, vilket är förbjudet enligt internationell lag,, samt för sexuella trakkaserier och att du har tendenser att ev våldföra dej emot min hustru,, allt enligt den polis som tog emot min anmälan samt bedömde brottsrubriceringen
utifrån dina mail ( som jag naturligtvis skickade med )

Även i detta mail så utsätter du mej för sexuella trakkaserier och anspelningar !!!



From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Ang. Klockor
Date: Tue, 23 Apr 2013 15:29:55 +0200

Haha, vad är jag polisanmäld för? Du har ju varit väldigt trevlig själv.:) kram


From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Ang. Klockor
Date: Tue, 23 Apr 2013 15:09:16 +0200

Rättstavning är inte din starka sida,, missade du SFI ?? jaaaaa visst gjorde du det.

Du menar såklart knarkarkvart då,, i Årsta finns det några socboenden,, eller finns du månde nere i Sickla ??
din lilla fjant !!

Hur som helst så är du polisanmäld ;)



From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Ang. Klockor
Date: Tue, 23 Apr 2013 14:02:04 +0200

Bor i en trvlig kvart i vasastan, tala pengar är lite löst anser jag.


From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Ang. Klockor
Date: Tue, 23 Apr 2013 11:31:36 +0200

Vi bor där och har ägt den fastigheten sedan 1987,, köpte den för 4,2 idag värd en bit över 17 ;)

Vart bor du själv då ?? 15 kvadrat i Gubbängen Tensta Jordbro ELLER DYLIGT !!!! ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha hahahahahahahahaha ha ha ha ha ha .



From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Ang. Klockor
Date: Tue, 23 Apr 2013 11:21:01 +0200

Jaså, gamle man. Bara löst folk som befinner sig runt waxholm. (ironi, har stuga i området)


From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Ang. Klockor
Date: Tue, 23 Apr 2013 11:02:50 +0200

JAAAAAAA det är MKT MKT MKT MKT MKT MKT MKT UNDERLIGGT ATT SNOOOOOORUNGAR
SOM DEJ FÅR HÅLLA PÅ MED ATT TERRORISERA HEDERLIGA MEDBORGARE !!!!!!

JAG FINNS I BOSTADEN IDAG OCH IMORRON, I ANNAT FALL GÅR DET ALLDELES UTMÄRKT ATT TA KONTAKT MED HUSTRUN SOM ÄR CHEFSKIRURG PÅ SöS !!!!!!!!!!

FROM TORSDAG FINNS VI UTE I VAXHOLM,,,, DVS OM DU NU VILL "SNACKA",,,, SÅ GÖR VI DET MELLAN FYRA ÖGON !!!!

I ANNAT FALL KAN DU STOPPA UPP DITT FULA BÖÖÖÖGHUVUD I ARSLET DITT Å RULLA ÅT HELVETE !!!!!




From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Ang. Klockor
Date: Tue, 23 Apr 2013 09:48:35 +0200

Underligt.. Mkt underligt Hans.

From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Ang. Klockor
Date: Tue, 23 Apr 2013 09:35:55 +0200

Övik energi !!!!!!!!!! vi bor i Träkvista ( Ekerö) då vi inte vistas sommartid ute i Vaxholm eller Barcelona.

ps !! vaxholm och Träkvista ligger i Sthlms området.

Förstår att det går segt i inavelshuvet ditt !!


From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Ang. Klockor
Date: Mon, 22 Apr 2013 23:44:35 +0200

Förresten Hans, jag behöver byta el-bolag.. Tror du Övik Energi är bra? Mvh


From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Ang. Klockor
Date: Mon, 22 Apr 2013 23:26:49 +0200

Du behöver inte berätta att du är BÖÖÖÖÖG det förstod jag från första början.


From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Ang. Klockor
Date: Mon, 22 Apr 2013 23:18:55 +0200

Som sagt, gör det du anser vara det rätta. Kram.


From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Ang. Klockor
Date: Mon, 22 Apr 2013 23:15:58 +0200

Ditt tidigare mail är skickat till både polis och Blocket.
Jag kommer självklart att även göra en polisanmälan , då du trakasserar mej !!!!
Jag är gift har fyra barn,, samtliga är involverade i vår agentur ltd som bla representerar och säljer Omega i Skandinavien sedan massor utav år

Det är naturligtvis inte första gången jag träffar på snooooorungar som dej ,, och otaliga är de gånger då jag representerat Omega i rättssalen, och spydiga ungar som dej fått sitt straff pga tilltaget att sälja kopior, på exakt det sätt du gör,
INTE ÄR TILLÅTET !!

Jag kommer också att viaderbefodra din annons till HK



From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Ang. Klockor
Date: Mon, 22 Apr 2013 23:07:15 +0200

Jag har icke nämnt något annat, Hans. Gör det du anser rätt, kanske en vacker dag, bara kanske så kommer du få träffa en tjej.. Och vem vet, kanske får du ligga så du kan tänka på annat. Ha det så bra :) !


From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Ang. Klockor
Date: Mon, 22 Apr 2013 23:03:47 +0200

Ja det såg jag direkt att det är en KOPIA,, ville bara få det bekräftat, och anmäler din annons , både till polis samt Blocket.
Detta pga att som du känner till så är det under inga omständigheter tillåtet att sälja kopierade varumärken.
Bye the way..... klockan är kopia pga att det står Omega i den !!




From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: RE: Ang. Klockor
Date: Mon, 22 Apr 2013 22:52:43 +0200

Klockan är en replica, men har ett automatiskt urverk, mvh.


> From: [email protected]
> Subject: Ang. Klockor
> To: [email protected]
> Date: Mon, 22 Apr 2013 22:44:59 +0200
>
> Hej, jag är intresserad utav din Omegaklocka , samt Omegalänken.
>
> Vad har du för pris ?
 

Camo00

Patek
Vonlind: Frick on a stick!! Det där var ju flera resor mer skruvat!! Är det på allvar har killen oerhörda problem...

Älskar Ditt första svar, dock!! :)
 

David

Bödeln
WTF. Vill vi verkligen att sökningar på en del av det där ska leda hit?

Visserligen är det bra att mail-adressen exponeras, men i övrigt kanske inte så mycket.
 

Vonlind

Panerai
Nej jag har inte polisanmält, då jag vet att Polisen kommer lägga ner fallet inom 5 minuter.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Vänta nu, nu trillade poletten ner !
Det där måste vara samm galning aom påstod sig vara bernt miltons släktning och sålde massa klockor på blocket.
Han sa också att han bodde i träkvista.
Han skrev på samma roliga rätt, finns en annan tråd om honom här på KS !
 
Jag är frapperad. Detta är ett godishjul som bara fortsätter snurra och ge. Vilken jävla foliehatt. Jag inser att min konversation var rena rama smekmånaden. Han har gett upp att terrorisera mig efter det att jag slutade svara men nu är jag farligt nära att skicka en länk till denna tråd. Kunde bli lite av överraskningspartaj. Inget skådespel utan huvudrollsinnehavaren. Trodde på min värdiga avslutning innan men fuck that. Nu börjar det vittra näsblod på allvar.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Kollade mailen och visst var det samma Hans Björk som man haft o göra med, hittar inte den gamla tråden om honom , fanns flera då som hade stött på honom.

Här är ett exempel från vår konversation

!!!!!!! min far var bla mkt teknisk , nånting som han delade med sin bror Berth Milton ( Sr) detta resulterade att han mixtrade med allt som rörde sej,
klockor motorcyklar kameror , ja allt som hade med mekanik att göra.
Det har nått mej att han bla köpte ett nerlagt urmakeri, i första hand för att komma åt maskinerna och verktygen,
klockorna kom väl med på köpet.

Syrran har nog ett hundratal klockor hon med, vad de är exakt vet jag utav naturliga skäl inte, förrutom att hon räknade upp en massa fabrikat
för mej via telefon.
Om intresse finns från MIN sida, så blir det en ny annons till veckan, detta pga att jag åker till Barcelona nu på Fredag.

Obs !! vi kommer att under en vecka i Juni hålla öppet hus i en utav fastigheterna, då ska allt bort, gamla mopeder några motorcyklar Indian Bsa mm
samt att det finns en Mercedes Pagoda tror jag modellen heter? den har stått i massor utav år liksom de övriga grejerna , men nu ska det bort då
vi är i full fart med att sälja två fastigheter därute i Ekerö ( Träkvista).

Jag kan EV skicka dej ett mail då jag kommer tillbaka Tisdag Onsdag nästa vecka.

Mvh.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Penisbilden triggar på ordet hans59 då Google strippar (no pun intended) bort avdelningstecken för att vidga sökträffarna.
HandelskammarHans har alltså inget att göra med en holländsk penis. Egentligen. :smug:
Äh, förstår inte storyn nu!

Hans har någon form av koppling till holländska snoppar i stora kvantiteter. True story...
 
Topp